“Oostende onwaardig!”
Beoordeling van Grand Cafe Burlington

Grand Cafe Burlington
Geclassificeerd als nr. 275 van 414 Restaurants in Oostende
31 mei 2018 beoordeeld

Wegblijven uit deze zaak is de boodschap!
Oostende onwaardig!
Zeer klant onvriendelijk. Minimale beleefdheid is er zelfs niet.

8 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

1 persoon die bediening doe zo onvriendelijk kleine dame met bril zeer onbeschoft en klantonvriendelijk

4 maart 2018 beoordeeld

Omdat het begon te regenen en we net ter hoogte waren van deze zaak, even vlug binnen gaan kijken er voldoende plaats was want we hadden ook 2 kinderwagens bij. Toen we ons wilden installeren aan de vrije tafels, werden we al afgesnauwd alvorens we de kans hadden onze jassen uit te doen. Zeer onvriendelijk, zelfs arrogant kregen we te horen dat de buggy hier niet kon blijven staan. Alsof we dat zelf niet wisten, ze hadden ons misschien eerst onze jas kunnen laten uitdoen zodat we ons dan om de kindjes konden ontfermen. We waren zo geschrokken van de brutale manier van communicatie dat we even snel terug vertrokken waren. Toen we dan toch even op tripadvisor keken, wel, het was blijkbaar niet de eerste keer !! En lessen trekken ze er ook niet uit !! Voor ons nooit of nooit meer ... onbegrijpelijk dat ze nog klanten hebben !!

22 januari 2018 beoordeeld

Wij kwamen 's middags aan en het zat niet echt vol. Er was een harde wind en de deur ging altijd open. Daarom verhuisden wij van plaats, naar een plaats uit de wind waar net een koppel vertrok. De dienster gaf ons de menukaarten maar kuiste de tafel niet af. Zo zaten we een beetje tussen de kruimels van onze voorgangers.Het eten was wèl lekker en het duurde ook niet te lang. Buiten deze schoonheidsfout een goede brasserie.

20 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige gezellige zaak met prima bediening en een toffe bazin...steeds goesting om terug te keren.

Reizigers die Grand Cafe Burlington bekeken, bekeken ook

Oostende, West-Vlaanderen

In Grand Cafe Burlington geweest? Deel je ervaringen!