“Top!”

Pot Mami Oriental Street Food
Geclassificeerd als nr. 49 van 427 Restaurants in Oostende
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Supervriendelijke ontvangst, het gevoel zit meteen goed, je voelt je welkom. We kozen voor ons drie de gemengde ‘tapa’schotel als voorgerecht.. heel lekker en mooi gepresenteerd. Onze hoofdgerechten zaten op hetzelfde niveau : smakelijk en ideale hoeveelheid trouwens. Aangename, gemoedelijke sfeer, mooie muziek en lekker eten. Prijs/kwaliteit zeldzaam in Oostende. Onovertroffen gastvrijheid! Misschien mogen daar enkele collega-restauranthouders inderdaad een voorbeeld aan nemen..

5 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prijs, kwaliteit, vriendelijkheid,... Meer kan er eigenlijk niet verteld worden, zelfs de muziek was volledig ons ding! Alles top! :-)

5 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben daar vandaag de communie van mijn zoon gevierd. Het was super georganizeerd. Natuurlijk ook het eten en de vriendelijkheid van iedereen was subliem! Eunice en bong en gans het team, van harte bedankt!!!!

2 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten , hartelijke ontvangst en een heerlijk relaxte sfeer.
Een verrassings menu gekozen en heerlijk verrast.
Zeker een aanrader

22 april 2018 beoordeeld

Een echte aanrader voor mensen die houden van een goed onthaal, waar wordt gekookt met hart en zien, en waar al het personeel plotseling een klein muzikaal optreden doet... echt super en deze soort zaken koester ik.. en heb er een mooie herinnering aan overgehouden

Reizigers die Pot Mami Oriental Street Food bekeken, bekeken ook

Oostende, West-Vlaanderen

In Pot Mami Oriental Street Food geweest? Deel je ervaringen!