Beoordeeld op 4 maart 2019 via mobiele applicatie

We gingen ontbijten bij le Parisien met een bongo ontbijt bon . Het ontbijt was zeker ok . We werden ontvangen door twee lieve dames . Het ontbijt is in buffetvorm . Alles is aanwezig . Cava , fruitsap, thee , verschillende soorten koffie , verschillende soorten brood en pistolets, kleine koekjes, verschillende soorten beleg, verschillende soorten eitjes , yoghurt , fruit ..... je kan er ook ontbijten aan €17 . De ontbijtzaal is mooi gerenoveerd in een zwarte achtergrond . Zeker voor herhaling vatbaar .

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 19 januari 2019

Omdat na het personeelsfeestje niet helemaal naar huis wou rijden, had ik een kamer geboekt in dit leuke hotel.

En of ik goed heb geslapen. Ik logeerde op de 4de verdieping aan de zijde van de Groentenmarkt. Menig vermeldden dat zij last hadden van de marktkramers, die zich opstelden s'morgens. Maar het beetje "hinder", als je dat zo kan noemen, is eigenlijk verwaarloosbaar.

Propere kamer, goed bed, voldoende kussens, propere badkamer met douche en toilet,.....

Alleen vreesde ik dat ik niet zou binnen geraken na het feestje, want de inkomdeur klemde enorm. dan maar eventjes mijn gewicht tegen gezet. en uiteindelijk ging ze open. Misschien was dit door het koude weer dat de deur zich wat had vastgezet?

Ontbeten heb ik niet omdat ik liever een uurtje langer sliep met een late check-out om 12:00. Met de positieve feedback van enkele gasten, probeer ik het de volgende keer zeker.

En door de centrale ligging ontdekte ik na het uitchecken een kleine vishandel, met heel veel soorten vis van bij ons. Soorten die ondergewaardeerd worden maar lekker zijn en helemaal niet duur. Op de markt kocht ik mijn zuiderse lunch.... En wat verderop ontdekte ik een muziekwinkel (intsrumenten).

KORTOM door de centrale ligging, voldoende parkeergelegenheid (verschillende parkings) en prima accommodatie is dit een geschikt adresje voor wie graag geniet. Een wandeling op de dijk, heerlijke WULOCKSEN eten, winkelen,....

en voor de prijs kwaliteit van dit hotel? Ik vind het een aanrader... en ik kom zeker terug

Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeeld op 28 december 2018 via mobiele applicatie

We hadden hier graag geweest maar helaas totaal niet welkom met 1 buggy mee. Terwijl de bistro halfvol zat kregen we droogweg te horen dat ze “gesloten” waren, voor het koppel na ons waren ze terug open????
Onvriendelijk, ongehoord !

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 21 september 2018 via mobiele applicatie

Wij waren in kamer 105.

Spijtig dat we de kamer niet konden verluchten, dus kondensatie op de ramen en schimmel op verschilende pleken !!! (hygiene en gezondheid !!!)

Spijtig ook voor de verlichting van het bed die niet werkte, de luster flitste onregelmatig, de verlichting boven de spiegel in de badkamer werkte ook niet.

De wanden in het algemeen niet proper.

In de gang, de karretjes met de was is niet aangenaam (visueel en geuren).

Het ontbijt wel korrekt.

Voor de prijs en de sterren zou de negatieven punten niet mogen bestaan.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 7 september 2018 via mobiele applicatie

We zijn hier met zen 2tjes een aantal dagen verbleven.
We werden vriendelijk onthaald bij de check in, ookal waren we wat later dan 18u, we hadden wel even gebeld op voorhand.
Eerste indruk was dat het er goed verzorgd uitziet, op een paar beschadigingen na, maar waar is dit niet?
De kamer zag er mooi verzorgd uit, bed mooi opgemaakt, badkamer niks op aan te merken, alles mooi zuiver.
Elke dag zuivere handoeken etc.
Ontbijt is niet súper uitgebreid maar zeker meer dan genoeg!
Prijs/kwaliteit is zeer goed, we hebben er van genoten!

Datum van verblijf: september 2018