“lekkere mosselen”
Beoordeling van Restaurant Cesar

Restaurant Cesar
Geclassificeerd als nr. 206 van 419 Restaurants in Oostende
30 mei 2018 beoordeeld

We hebben hier lekker mosselen gegeten,vers en met veel groente.
De bediening was goed en snel.We komen hier terug.

2 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Enkel geweest om 2 ijscoupes te gaan eten. Heel lekker. Heerlijk chocoladeijs met stukjes chocolade erin. Komen hier zeker ook nog eens terug om een volledige maaltijd te eten.

28 juli 2017 beoordeeld

Met ons vieren zijn we maandag mosselen gaan eten bij Ceasar. Ze waren zeer lekker bereid met verse groentjes die eveneens lekker waren om op te eten : mooie porties vergezeld met zeer lekkere artisanale frietjes. Voor herhaling vatbaar!

Davit M, Eigenaar van Restaurant Cesar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 juli 2017

Bedankt!

15 juli 2017 beoordeeld

ongecompliceerd. vriendelijke bediening. praatgrage eigenaar. no nonsens. je voelt je er thuis. eten is lekker. prijs kwaliteit is dik in orde ! gevarieerde kaart.

9 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Om 19:05 kwamen we de zaak binnen en om 20:40 gingen we terug buiten. We hadden 1x garnaalkroketten besteld en 1x vispannetje. Na dat ik vroeg hoe het kwam dat het zo lang duurde kreeg ik een heel onvriendelijk antwoord dat er een hele groep binnen zat. Ik ging namelijk binnen kijken maar er zat juist 5man binnen. En dat ze ook tafel per tafel bediende wat logisch is maar een tafel dat na ons binnen is gekomen had eerder hun eten. Het eten was zeer lekken maar veel te weinig als je zo lang moet wachten. Redelijk duur voor wat het maar is! Zeer ontevreden!

cesar_resto, Eigenaar van Restaurant Cesar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 april 2017

Ten eerste ik beantwoord altijd op dezelfde wijze waarop me aangesproken wordt, bovendien de zaak heeft 2 zalen plus een terras, en op de terras waren er 30 mensen! Plus in de eerste zaal zat er een groep van 7 daarnast 2 de zaal 12 mensen. En we hebben maar 2 handen ;)

Indien nodig ga je zelfs 2 uur moeten wachten!
Iedereen wordt op gelijke manier behandeld elk op zijn buurt. En jullie zijn geen uitzondering !!!

Reizigers die Restaurant Cesar bekeken, bekeken ook

Oostende, West-Vlaanderen

In Restaurant Cesar geweest? Deel je ervaringen!