“Onvriendelijk”
Beoordeling van Jolly Sailor

Jolly Sailor
Geclassificeerd als nr. 18 van 21 Dessert in Oostende
4 weken geleden beoordeeld

We gaan aan een tafeltje zitten. Na 10 minuten wachten zonder kaart vroegen we zelf een kaart aan andere bezoekers. Na 25 minuten nog niet kunnen bestellen. Tot een serveuse naar ons komt en vraagt of we gereserveerd hebben. Het antwoord was nee, maar er was nog plaats. De dame zei: ik heb nu geen tijd, als ik tijd heb zal ik wel komen. En dus zijn we maar vertrokken. Wat onvriendelijk zeg!

Datum van bezoek: september 2019

2 juli 2019 beoordeeld

Kan het 'echter'? Heerlijke vis eten in de authentieke vissershaven van Oostende. Klein restaurant, super vriendelijke bediening. We hadden gereserveerd en konden kiezen, op het terras, binnen of beiden. We verkozen om het aperitief op het terras te nemen. Zalige omgeving en rustig, niet ware van het luidruchtig gezelschap naast ons. Dit noodzaakte ons om sneller naar binnen te gaan. De kaart is niet zo uitgebreid, maar zag er erg aantrekkelijk uit. Heerlijke garnaalkroketten als voorgerecht. De hoofdschotels waren stuk voor stuk serieuze porties. De vis super lekker. Hier komen we zeker nog terug!

Datum van bezoek: juni 2019
5 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een afspraak in de buurt bracht ons hierheen. Volks restaurantje maar prima maaltijden en vriendelijke bediening. De prijs is zeker in orde voor de kwaliteit op ons bord. Kom zeker terug.

Datum van bezoek: juni 2019
3 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Klein maar fijn, zo kun je dit restaurant beschrijven. Vriendelijke bediening en gezellig kader. Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding. Ons vispannetje was zoals hij moet zijn. Verse vis met een lekkere saus en geserveerd mer puree zoals het hoort. Wat een verschil met de meeste ‘Oostendse’ vispannetjes van de doorsnee restaurants, die zo uit de diepvries van de Horeca Total lijken te komen. De kaart is niet uitgebreid, maar alles is tenminste vers. Wie van vis houdt, moet hier zeker eens gaan eten. Men ziet ons hier zeker terug. Reserveren lijkt wel aan re bevelen.

Datum van bezoek: september 2018
24 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij passage met fietstocht ontdekt, ander kant van Oostende maar blij het ontdekt te hebben, lekker en vriendelijk gaan zeker nog meermaals terug

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Jolly Sailor bekeken, bekeken ook

Oostende, West-Vlaanderen

In Jolly Sailor geweest? Deel je ervaringen!