TripAdvisor

Zottegem, België
via mobiele applicatie
Lees alle 89 beoordelingen

Beoordeeld op 4 augustus 2019

Onze gids (Shirley) zorgde voor een boeiende rondleiding doorheen het historische Brugge, zeker een aanrader, ook voor mensen uit de nabije omgeving

Datum van activiteit: augustus 2019
HelloBruges, Director of Sales van Hello Bruges, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 augustus 2019

Beste BKW1974,
Blij te horen dat u zo van uw Werelderfgoedwandeling genoot, en nog blijer dat we ook de 'lokale' bezoeker nog kunnen verrassen! Graag tot een volgende keer. vriendelijke groet

Beoordeeld op 20 juli 2019 via mobiele applicatie

Zeer goede uitleg gekregen van Jean Marie onze gids! Eigenlijk spijtig dat wij alleen waren, eigenlijk een luxe voor ons, maar het verwonderd mij dat er niet meer mensen van deze dienst gebruik maken. Kennen we Brugge dan zo goed.?? N'a deze rondleiding toch al veel te weten gekomen!

Datum van activiteit: juli 2019
HelloBruges, Director of Sales van Hello Bruges, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 juli 2019

Beste,
Tof dat u een super tour had met Jean Marie, en dat u genoten heeft van de VIP-tour. Kom zeker nog eens terug, er vallen in Brugge zo veel mooie verhalen te rapen!
We wensen u nog een zonnige zomer.

Beoordeeld op 5 juni 2019

De gids (Shirley) schetst het historische Brugge op een heldere en verbeeldende manier.Het maakte ons bezoek zoveel interessanter.

Datum van activiteit: juni 2019
HelloBruges, Director of Sales van Hello Bruges, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 juni 2019

Beste Johan, hartelijk dank voor uw feedback. Uw bezoek interessanter maken, daar doen we het voor! Beste groet

Beoordeeld op 20 mei 2019 via mobiele applicatie

We hebben met veertien personen een tour van twee uur gehad waarin onze gids Wim ons mee heeft genomen buiten de gebaande en vooral drukke paden. Langs godshuizen, binnentuinen, en rustige straten zonder de ‘must-sees’ over te slaan.
Met veel kennis, veel Vlaamse humor en een scherpe blik op de geschiedenis en de actualiteit heeft Wim onze groep goed ingeschat. Wim, bedankt!

Datum van activiteit: mei 2019
HelloBruges, Director of Sales van Hello Bruges, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 mei 2019

Beste René, het is zalig om uw reactie te lezen, we brengen uw feedback graag over aan Wim en hopen u en uw gasten bij een volgende gelegenheid meer verborgen parels in Brugge te onthullen.

Beoordeeld op 18 april 2019 via mobiele applicatie

Altijd beter een stad bezoeken mt een professionele gids. Je zou op eigen houtje heel veel missen. Zo een mooie stad is nog mooier als men je wijst op de kleinste details en leuke petit histoires verteld

Datum van activiteit: april 2019
HelloBruges, Director of Sales van Hello Bruges, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 april 2019

Dank je voor je fijne reactie, bibmate!