“Geen aanrader”
Beoordeling van Bones Brugge

Bones Brugge
Geclassificeerd als nr. 177 van 832 Restaurants in Brugge
4 weken geleden beoordeeld

Bij binnenkomst gelijk aan een tafel gewezen en werd de menu kaart onder ons neus gedrukt. We hebben onze spare ribs besteld en na nog geen minuut stonden deze op tafel. Ze waren verbrand, droog en taai. De dame in de bediening rent haar benen uit haar lijf maar zorgt daardoor voor een ongewenst en gehaast gevoel. Nog niet eens klaar met eten werd het bord al van tafel gehaald. We stonden na nog geen kwartier alweer buiten. Geen aanrader helaas...

4 weken geleden beoordeeld

Aangetrokken door de gezellige sfeer en knusse inrichting hebben wij zonder reservering toch een tafeltje voor 2 kunnen bemachtigen. De portie spareribs was te groot om op te krijgen, maar zeker de moeite waard. De aardappel met kruidenboter hebben wij gedeeld, want deze was mighty fine! Ook mijn volwassen portie gehaktballen van het kindermenu was erg lekker.

4 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker!
Wij kwamen om 18u30 aan! Enkel jammer dan we in nog geen vijf min al bestelt werden en ons eten hebben gekregen.. jullie zien mij zeker nog terug! Enkel heel jammer dat we veel te snel ons eten krijgen in nog vijf minuten als het geen vier minuten was ons eten er al jammer genoeg veel te rap! Toen als dessert had ik een choco mousse bestelt die nog half vervrozen was , jammer niet te eten was de eerste keer dat we het niet goed gesteld hadden. Hopelijk volgende keer beter....

2 september 2019 beoordeeld

Minder dan 1 ster kan helaas niet.

Het restaurant ziet er in eerste instantie gezellig en druk uit. Bij aankomst snel naar onze tafel gewezen, met enige spoed werd de kaart op onze tafel gelegd. We waren nog geen vijf minuten binnen toen moesten we bestellen.

Een mixed grill spies en de spare ribs besteld. De spies was oké niet meer dan dat, de spare ribs daarentegen; wat een enorme aanfluiting. Veel te zout, taai en pikzwart van onderen. Dit aangegeven zegt de eigenaar trots, ze komen terug voor mijn "gekruide" ribbetjes. Één ding is zeker, wij komen hier zeker niet voor terug.

Het is gewoon een voedselfabriek die mensen zo snel en onvriendelijk mogelijk de tent weer uit vegen!

Aanrader; gewoon doorlopen!

1 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere ribben in verschillende smaken in een sfeervol interieur en een vlotte bediening, meer moet dat niet zijn toch?

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Bones Brugge bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen
Brugge, West-Vlaanderen

In Bones Brugge geweest? Deel je ervaringen!