“Je mag er niets speciaals van verwachten”
Beoordeling van La Civiere D'Or

La Civiere D'Or
Geclassificeerd als nr. 579 van 749 Restaurants in Brugge
Geschikt voor: Romantisch, Lokale keuken
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
29 augustus 2017 beoordeeld

Eten op brasserie niveau en de drank...veel te duur. De bezoeker wordt er gewoon gemolken als melkkoe. De kwaliteit van een gewone lunch is laag aanvaardbaar .
De menu , uitgehangen aan de marktzijde , is verschillend van deze op de kaart op het terras. Na opmerking geldt dan toch de prijszetting van de marktzijde. Proberen kunnen zij schijnbaar altijd en bij vele toeristen lukt dat wel.

27 juli 2017 beoordeeld

Vandaag 27 juli 2017 keertje langsgeweest.Gekozen voor een menu van 27€ met twee personen.Garnaalkroketten,Mosselen natuur en dessert.Mijn vrouw garnaalkroketten,steak en dessert.De garnaalkrotetten smaakten te veel naar bloem,de mosselen,vermeld als casserole,bleken maar een klein kommetje te zijn,waren wel goed,mosselsaus is in dit restaurant onbekend.De steak was min of meer in orde,eigenlijk te hard gebakken.Dessert,dame blanche en vanillepudding waren niet speciaal.De bediening is een ramp,de garçons zijn Nepalezen die moeilijk Nederlands praten en niet verstaan als je iets vraagt;De instelling is binnen afgeleefd en vuil,de toiletten kunnen beter(muf).De instelling is met een doorgang verbonden met een ander restaurant.Zolas nu weer is de horeca in Brugge nog steeds in een neerwaartse beweging,de toerist is te beschouwen als een melkkoe.

25 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor een tonic en een biertje betaal je hier 9. 30 euro , dat is toch niet leuk meer !
Niettemin was het terras afgeladen vol met toeristen ?

22 april 2017 beoordeeld

Tijdens ons bezoek aan Brugge wouden wij graag even wat eten en drinken op de Markt. Twee frisdranken en twee croque monsieur besteld, dit was aan gewoon koud en niet te eten. Toen wij de rekening kregen was dit 28,20 voor deze kleine en slechte maaltijd. Ik raad een bezoek aan deze tent af!!

16 april 2017 beoordeeld

We hebben hier op het terras gegete, eten was prima, bediening zeer matig. Prijzen zijn over de top.

Reizigers die La Civiere D'Or bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In La Civiere D'Or geweest? Deel je ervaringen!