“Te duur ”

Geclassificeerd als nr. 579 van 749 Restaurants in Brugge
Geschikt voor: Lokale keuken, Romantisch
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
25 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor een tonic en een biertje betaal je hier 9. 30 euro , dat is toch niet leuk meer !
Niettemin was het terras afgeladen vol met toeristen ?

22 april 2017 beoordeeld

Tijdens ons bezoek aan Brugge wouden wij graag even wat eten en drinken op de Markt. Twee frisdranken en twee croque monsieur besteld, dit was aan gewoon koud en niet te eten. Toen wij de rekening kregen was dit 28,20 voor deze kleine en slechte maaltijd. Ik raad een bezoek aan deze tent af!!

16 april 2017 beoordeeld

We hebben hier op het terras gegete, eten was prima, bediening zeer matig. Prijzen zijn over de top.

11 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant is een zeer goed restaurant.
Met een goede bediening en lekker eten.
Hun steak is een echte aanrader

1 februari 2017 beoordeeld

Heerlijk en voor geen geld gegeten ober had voor ons prachtig plaatsje gereserveerd bij de haard. Rustig en ontspannen van eten kunnen genieten. Leuk met de bediening gesproken,het maakt zo een avond extra leuk. Maar Daarenboven was onze Belgische maaltijd uitstekend drie gangen en vooraf een amuse guelle en een glas kir, hoe kun je het doen. Heerlijk zo een ober die zijn eigen mening geeft en zo ons prima hielp.

Reizigers die La Civiere D'Or bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In La Civiere D'Or geweest? Deel je ervaringen!