“Goed maar wat overprced ,”
Beoordeling van La Civiere D'Or

La Civiere D'Or
Geclassificeerd als nr. 553 van 741 Restaurants in Brugge
Geschikt voor: Romantisch, Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Buiten zitten, Reserveringen
16 april 2017 beoordeeld

We hebben hier op het terras gegete, eten was prima, bediening zeer matig. Prijzen zijn over de top.

Schrijf een beoordeling

11 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant is een zeer goed restaurant.
Met een goede bediening en lekker eten.
Hun steak is een echte aanrader

1 februari 2017 beoordeeld

Heerlijk en voor geen geld gegeten ober had voor ons prachtig plaatsje gereserveerd bij de haard. Rustig en ontspannen van eten kunnen genieten. Leuk met de bediening gesproken,het maakt zo een avond extra leuk. Maar Daarenboven was onze Belgische maaltijd uitstekend drie gangen en vooraf een amuse guelle en een glas kir, hoe kun je het doen. Heerlijk zo een ober die zijn eigen mening geeft en zo ons prima hielp.

20 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig iets drinken of eten met prachtig uitzicht over de markt! Zeker aan te raden! Personeel is héél behulpzaam en vriendelijk

10 november 2016 beoordeeld

Prachtig interieur, kijk vooral naar de mooie schilderijen en plafond. Gezellige zaak, helemaal passend in het mooie Brugse kader. vlotte en vriendelijke bediening. Er is ook een verwarmd terras, maar dat laten we aan de verstokte rokers die dan het mooi decor van de zaak missen !!!

Reizigers die La Civiere D'Or bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In La Civiere D'Or geweest? Deel je ervaringen!