“Topadresje”
Beoordeling van De Stove

De Stove
Geclassificeerd als nr. 19 van 799 Restaurants in Brugge
Keukens: Belgisch, Frans
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Romantisch, Lokale keuken, Speciale gelegenheden
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Reserveringen
1 juni 2018 beoordeeld

Wat een verademing in het hartje van Brugge. Van zodra je binnenstapt komt de rust je tegemoet. Authentic klein Brugs restaurantje gerund door 2 personen. Geen heen en weer geloop van kelners, geen geroep naar elkaar kortom rustig en gezellig.
Het eten is van zeer waardevolle en verse kwaliteit, héél lekker klaargemaakt en vooral warm opgediend. Er is een groot verschil van aanbod met de andere toeristische restaurants in de omgeving. Ook de bediening is dik in orde, gastheer heeft alles in de gaten. Er wordt tijd gegeven om rustig van je aperitief met hapje te genieten. Ook de gerechten worden mooi op tijd geserveerd. Brood en boter op tafel, wordt op tijd bijgevuld, wijn wordt tijdig bijgeschonken. Kortom, wij zijn fan !!

Datum van bezoek: mei 2018

15 mei 2018 beoordeeld

Recent langs geweest voor een middaglunch. Heel rustig binnen en toch in de nabijheid van de markt. Heel vriendelijke en correcte bediening. Alles op een goed tempo geserveerd. En ook lekkere gerechten en juiste porties. We hebben de huiswijn gedronken en ook deze is bewust gekozen en niet standaard. Waar voor je geld in het toeristische Brugge. Een aanrader.

Datum van bezoek: mei 2018
Cootn V, Eigenaar van De Stove, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 mei 2018

Beste,

Hartelijk dank voor deze review.
Wij zijn blij dat je tevreden bent over onze lunch formule en onze huiswijnen!
Maakt onze dag extra plezierig!

2 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We proefden het "boeketje" mosselen en als hoofdgerecht het melklam . Beiden heel verfijnt , mooie portie , stijlvol opgediend en overheerlijk . Al enkele keren komen eten , wanneer we terug Brugge aandoen komen we zonder twijfel terug .

Datum van bezoek: april 2018
29 april 2018 beoordeeld

Een verademing in Brugge: geen dicht op elkaar gepropte tafels, maar wel genoeg ruimte om op je gemak te kunnen genieten van het lekkere eten.
Tof en smaakvol interieur, maar bovenal hebben we er heel lekker gegeten.
Dit is een plaats om te onthouden en om aan te raden aan iedereen die in Brugge, heel lekker en betaalbaar wil eten.
Om nog maar een half jaar de zaak te runnen, doen deze jonge mensen het heel goed.

Datum van bezoek: april 2018
Cootn V, Eigenaar van De Stove, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 mei 2018

Beste,

Dank je wel voor deze mooie woorden!

Bedankt voor het vertrouwen en hopelijk tot binnenkort.

25 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Aanrader te midden van de "toeristen"restaurants! Ze onderscheiden zich door hun seizoensgebonden suggesties en streekinvloeden. Lekker, verfijnd tafelen in een rustig kader. Restaurant overgenomen door jonge ambitieuze mensen die gaan voor kwaliteit. Aanrader!

Datum van bezoek: maart 2018
Cootn V, Eigenaar van De Stove, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 maart 2018

Beste,
Dank je wel voor deze uitstekende review!
Het is altijd een plezier dit te lezen.
Bedankt en hopelijk tot binnenkort.

Reizigers die De Stove bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

Brugge, West-Vlaanderen

In De Stove geweest? Deel je ervaringen!