“Topadresje”
Beoordeling van De Stove

De Stove
Geclassificeerd als nr. 28 van 777 Restaurants in Brugge
Keukens: Belgisch, Frans
Geschikt voor: Romantisch, Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken
Dineropties: Diner, Lunch, Na sluitingstijd, Reserveringen
1 juni 2018 beoordeeld

Wat een verademing in het hartje van Brugge. Van zodra je binnenstapt komt de rust je tegemoet. Authentic klein Brugs restaurantje gerund door 2 personen. Geen heen en weer geloop van kelners, geen geroep naar elkaar kortom rustig en gezellig.
Het eten is van zeer waardevolle en verse kwaliteit, héél lekker klaargemaakt en vooral warm opgediend. Er is een groot verschil van aanbod met de andere toeristische restaurants in de omgeving. Ook de bediening is dik in orde, gastheer heeft alles in de gaten. Er wordt tijd gegeven om rustig van je aperitief met hapje te genieten. Ook de gerechten worden mooi op tijd geserveerd. Brood en boter op tafel, wordt op tijd bijgevuld, wijn wordt tijdig bijgeschonken. Kortom, wij zijn fan !!

15 mei 2018 beoordeeld

Recent langs geweest voor een middaglunch. Heel rustig binnen en toch in de nabijheid van de markt. Heel vriendelijke en correcte bediening. Alles op een goed tempo geserveerd. En ook lekkere gerechten en juiste porties. We hebben de huiswijn gedronken en ook deze is bewust gekozen en niet standaard. Waar voor je geld in het toeristische Brugge. Een aanrader.

Cootn V, Eigenaar van De Stove, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 mei 2018

Beste,

Hartelijk dank voor deze review.
Wij zijn blij dat je tevreden bent over onze lunch formule en onze huiswijnen!
Maakt onze dag extra plezierig!

2 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We proefden het "boeketje" mosselen en als hoofdgerecht het melklam . Beiden heel verfijnt , mooie portie , stijlvol opgediend en overheerlijk . Al enkele keren komen eten , wanneer we terug Brugge aandoen komen we zonder twijfel terug .

29 april 2018 beoordeeld

Een verademing in Brugge: geen dicht op elkaar gepropte tafels, maar wel genoeg ruimte om op je gemak te kunnen genieten van het lekkere eten.
Tof en smaakvol interieur, maar bovenal hebben we er heel lekker gegeten.
Dit is een plaats om te onthouden en om aan te raden aan iedereen die in Brugge, heel lekker en betaalbaar wil eten.
Om nog maar een half jaar de zaak te runnen, doen deze jonge mensen het heel goed.

Cootn V, Eigenaar van De Stove, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 mei 2018

Beste,

Dank je wel voor deze mooie woorden!

Bedankt voor het vertrouwen en hopelijk tot binnenkort.

8 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn man had een verrassingsweekend voor mijn verjaardag georganiseerd. Door omstandig heden konden we niet op tijd in het restaurant geraken. We bellen naar het restaurant dat we later gaan zijn en vragen of dit een probleem is. De uitbater van de zaak zegt flagrant ja dat is een groot probleem , ik heb nog een tafel van 8 personen die komt. En als jullie tafel van 2 personen er dan nog moet bijnemen lukt dat niet. Ik zei dan nog als we ons haasten om optijd te komen lukt het dan nog. De uitbater zei nee ik heb jullie tafel ondertussen al weggegeven aan andere mensen . Jullie zijn niet meer welkom. Mijn mond viel open. Nog nooit heb ik dit meegemaakt. Zo onvriendelijk en onprofessioneel. Wij gaan graag en veel eten en staan zelf in de horeca zo behandel je je klanten niet, de bedoeling is om de mensen een fijne avond te geven zei ik tegen de uitbater . Hij zei tegen mij ik ben blij dat u dat nog kan. Als je zo reageert op je klanten stop dan aub met u restaurant !!!! Een 0/100 voor service, vriendelijkheid en professionaliteit.

Cootn V, Eigenaar van De Stove, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 april 2018

Beste Elke,
Hartelijk dank om mij zo af te schrijven.
Maar aan elk verhaal zijn 2 kanten.
Hierbij mijn antwoord.

U had een reservatie om 18.30h.
Wanneer bel je? Wel U belde 18.29h.
Het was uw man die ik aan de lijn kreeg, hij vroeg me om te komen om 20.30h waarop ik vriendelijk antwoord, Dat zal niet lukken dat uur is volboekt. Erna zei uw man 19.30h waarop ik terug vriendelijk antwoord, dat zal niet lukken want ik heb een familie van 8 personen opdat uur.
Uw man zei letterlijk " dan zitten we met een probleem" en smeet de telefoon neer.
Terwijl wij dit gesprek hadden kwam er een vriendelijke meneer binnen die wachtte tot wij gedaan hebben met het telefoongesprek.
Door de wijze dat het telefoongesprek eindigde, heb ik de tafel gegeven aan de man die wachtte.
Plots om 18.33h krijg ik een telefoon van U, mevrouw dat je om 19.00h zou kunnen komen.
Waarop ik antwoord dat ik de tafel heb weg gegeven.
Krijg ik naar mijn hoofd gesmeten dat ik een ... ben en dan begon je te dreigen met een review te schrijven.
Mevrouw ik ben een volwassen mens en als je begint te dreigen tegen mij, hoeft het helemaal al niet meer.
Mag ik je er ook op wijzen dat ik heel de avond mijn reservaties had uitgespreid want... Het was een van de drukste dagen van het jaar, namelijk Paas Zondag!!!
Wij zijn een 2 man team en om een goeie service te kunnen geven moeten wij de reservatie en aankomsten uitspreiden over de hele avond.
Bedankt voor deze fantastische review voor een collega in de horeca.

Reizigers die De Stove bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

Brugge, West-Vlaanderen

In De Stove geweest? Deel je ervaringen!