“sober belegd koekje”
Beoordeling van PIZZERIA SFORNO

PIZZERIA SFORNO
Geclassificeerd als nr. 177 van 797 Restaurants in Brugge
Beschrijving: WIJ ZIJN IN VERLOF VAN 15 TEM 31 JANUARI 2017 !!! terug open woensdag 01 februari !
25 juni 2018 beoordeeld

Reeds enkele malen pizza gaan halen, maar laatst werd onze pizza wel erg minimalistisch belegd. Dunne korst was zo dun, dat het deeg ook al te ver was. Dunne cracker, met likje saus en sneetje ham.

Car V, Eigenaar van PIZZERIA SFORNO, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 juni 2018

Bedankt voor de review ! U zegt zelf dat u reeds verschillende malen pizza kwam halen .. blijkbaar steeds tevreden anders komt men niet meerdere keren terug ?! Jammer dat u niet langs kwam bij ons om uw klacht over de laatste take away te bespreken of te tonen want dan konden wij dit oplossen of u een andere pizza maken /geven.. Ons deeg te ver ? dat kan zeker niet ... we werken steeds met de beste bloem (bio) Voor de bereiding van het deeg wordt met moedergist gewerkt ( er wordt geen kunstmatig gist gebruikt) en een rijstijd van minimum 24 uur ! Daardoor is de pizza licht verteerbaar ! Te weinig beleg ? een foutje kan steeds gebeuren , daarom kom steeds langs en toon ons het probleem we lossen dit steeds op .. service is belangrijk voor ons ! we doen ons best !

16 april 2018 beoordeeld

Pure, Italiaanse keuken met verse producten. Fijne, vriendelijke bediening waarbij aan tafel nog wat extra uitleg gegeven wordt. Prijs/kwaliteit is dit ok, dessertkaart misschien nets iets te duur doch wel lekkere tiramisu. Er is niet zoveel plaats, reserveren is aan te raden als je langs wil gaan. Maak regelmatig zelf 'huisgemaakte' pizza maar krijg hem niet zo mooi gebakken en smaakvol als je hier krijgen kan.

Car V, Eigenaar van PIZZERIA SFORNO, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 april 2018

dankuwel :-)

25 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met ons naar frankrijk verhuisde buren gaan eten in sforno was een groot succes zeer vriendelijke bediening alsook de zeer lekkere verse pasta was niet te versmaden

Car V, Owner van PIZZERIA SFORNO, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 maart 2018

dankuwel :-)

26 februari 2018 beoordeeld

Kei lekkere pizzas, heel vriendelijk onthaal, uitmuntende kok en superlieve vrouw! Wij komen zeker terug met onze kindjes! Unieke pizza-oven trouwens!

Car V, Eigenaar van PIZZERIA SFORNO, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 februari 2018

dankuwel voor de mooie recensie ! we doen ons best :-) hopelijk tot binnenkort !

21 februari 2018 beoordeeld

Top pasta gegeten met een kei goede bediening! Lekkere aperitief aanbevolen gekregen!Mij zien ze zeker terug!

Carine V, Owner van PIZZERIA SFORNO, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 februari 2018

dankjewel :-)

Reizigers die PIZZERIA SFORNO bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In PIZZERIA SFORNO geweest? Deel je ervaringen!