“Etentje met buren”
Beoordeling van PIZZERIA SFORNO

PIZZERIA SFORNO
Geclassificeerd als nr. 177 van 797 Restaurants in Brugge
Beschrijving: WIJ ZIJN IN VERLOF VAN 15 TEM 31 JANUARI 2017 !!! terug open woensdag 01 februari !
25 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met ons naar frankrijk verhuisde buren gaan eten in sforno was een groot succes zeer vriendelijke bediening alsook de zeer lekkere verse pasta was niet te versmaden

Car V, Owner van PIZZERIA SFORNO, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 maart 2018

dankuwel :-)

26 februari 2018 beoordeeld

Kei lekkere pizzas, heel vriendelijk onthaal, uitmuntende kok en superlieve vrouw! Wij komen zeker terug met onze kindjes! Unieke pizza-oven trouwens!

Car V, Eigenaar van PIZZERIA SFORNO, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 februari 2018

dankuwel voor de mooie recensie ! we doen ons best :-) hopelijk tot binnenkort !

21 februari 2018 beoordeeld

Top pasta gegeten met een kei goede bediening! Lekkere aperitief aanbevolen gekregen!Mij zien ze zeker terug!

Carine V, Owner van PIZZERIA SFORNO, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 februari 2018

dankjewel :-)

20 februari 2018 beoordeeld

Telkens weer wordt je er vriendelijk onthaald, je hebt speciale wensen, die worden ingewilligd met de glimlach! Hun pizza's zijn overheerlijk!

dankjewel :-)

11 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Blij dat we hier weer zijn dit zijn de beste pizzas in Brugge!!! Vriendelijke bedoening en je ziet de chef de pizza bakken!

dankjewel voor de mooie review !

Reizigers die PIZZERIA SFORNO bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In PIZZERIA SFORNO geweest? Deel je ervaringen!