“Beste pizzas ”
Beoordeling van PIZZERIA SFORNO

PIZZERIA SFORNO
Geclassificeerd als nr. 177 van 797 Restaurants in Brugge
Beschrijving: WIJ ZIJN IN VERLOF VAN 15 TEM 31 JANUARI 2017 !!! terug open woensdag 01 februari !
11 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Blij dat we hier weer zijn dit zijn de beste pizzas in Brugge!!! Vriendelijke bedoening en je ziet de chef de pizza bakken!

Carine V, Owner van PIZZERIA SFORNO, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 februari 2018

dankjewel voor de mooie review !

22 november 2017 beoordeeld

alles staat in de titel. We kijken altijd uit naar het volgend dineetje .Zei ik al dat die Italiaans wijnen super zijn. Dat je je in Italië waant als je naar de foto's kijkt aan de muur?
hartverwarmend voor een koele winteravond. Bravo DFORNO vrienden

Carine V, Eigenaar van PIZZERIA SFORNO, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 november 2017

dankuwel voor de lovende commentaar ! we doen ons best ! carine en maurizio

28 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lang geleden dat wij nog zo'n lekkere pizza gegeten hebben. Bij het aperitief kregen wij smakelijke olijven en heerlijke focacio. De pizza was perfect gebakken en voldoende belegd. Goeie service en gezellige sfeer.

Carine V, Eigenaar van PIZZERIA SFORNO, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 november 2017

dankjewel :-)

25 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met mijn vriendin heb ik hier gister gegeten. We waren na een lange dag lopen door Brugge toe aan lekker eten. Via tripadvisor kwamen we bij Sforno uit.

We wisten dat het een stuk lopen zou zijn, echter hadden we niet verwacht 25 min. te lopen vanaf de grote markt. Onderweg genoeg kunnen genieten van de straatjes dus geen probleem. Eenmaal aangekomen werden we gastvrij en vriendelijk ontvangen. Minpuntje vonden we uiteindelijk toch wel de locatie. Je kon er niet buiten zitten en het had meer de sfeer van een buitenwijk ipv de authentieke binnenstad sfeer.

Ondanks dat raad ik dit restaurant zeker aan. De pizza's die we kregen waren perfect belegd (niet teveel kaas en saus) en hadden een dunne krokante bodem. De hoeveelheid ingrediënten zorgde ervoor dat de pizza qua smaak perfect in balans is.

Carine V, Eigenaar van PIZZERIA SFORNO, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 oktober 2017

:-)

27 augustus 2017 beoordeeld

waren hier met mijn neef en zijn man hij had gereserveerd en dat is ook nodig want het is er niet groot maar heeeel gezellig.
De gastvrouw Carine is een uiterst vriendelijke dame , haar man is de kok en Italiaan.
ze hebben ruime keuze Pizza's maar ook ander gerechten.
We kregen onmiddellijk een lekker stuk brood vers gebakken met allerlei kruiden... zo kom je in de sfeer.
Het eten was verzorgd, en de Italiaanse muziek deed ons naar reizen verlangen en te zingen en te dansen.Heerlijk. wij komen nog terug. O ja, heel betaalbaar:-)

Carine V, Eigenaar van PIZZERIA SFORNO, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 september 2017

dank voor de mooie beoordeling !

Reizigers die PIZZERIA SFORNO bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In PIZZERIA SFORNO geweest? Deel je ervaringen!