“Teleurstellend”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 10 websites!
Hotel Dukes' Palace Brugge
Beoordeeld als nr. 14 van 97 hotels in Brugge
30 juli 2017 beoordeeld

Vanaf de aankomst (geen parkingservice) al teleurstellend. Kamers gedateerd en dit hotel verdient absoluut naar onze mening geen 5 sterren. Bedden en eten zijn wel goed. Wij zijn ervaren steenreizigers en verblijven altijd in 5 sterrenhotels.

Kamertip: Doe 2 flesjes water als 2 personen de kamer hebben geboekt. Stop met poedermelk en vermeerder koffie ...
Bekijk meer kamertips
Verbleef: Juli, 2017, reisde met een partner

15 juli 2017 beoordeeld

Heel knap hotel, straalt rust, netheid en toplocatie.
Het personeel was heel vriendelijk, de kamer was tiptop in orde met douche en bad.
Welnisfaciliteiten waar we gratis gebruik van konden maken, waren zeer netjes.
Ontbijt was heel verzorgd en meer dan genoeg keuze.

Verbleef: Juli, 2017, reisde met een partner
1 juni 2017 beoordeeld

Mooie, rustige kamer met grote badkamer. Uitstekende ligging: dichtbij de Markt en toch rustig. Goede service. Prima ontbijt. Dit hotel is een aanrader voor wie Brugge wil bezoeken! Ik keer er zeker terug.

Verbleef: Mei, 2017, reisde alleen
31 mei 2017 beoordeeld

De kamer was zeer ruim en voorzien van alle gemakken.
Het ontbijt was zeer uitgebreid.
Het personeel was bijzonder vriendelijk.
een klein minpuntje was het ontbreken van een lift tussen de parkeergarage en het hotel.

Verbleef: Mei, 2017, reisde met een partner
29 mei 2017 beoordeeld

Alles was in de puntjes verzorgd het personeel was zeer behulpzaam. De kamers hadden goede bedden en waren ruim. De grote tuin was een lust voor het oog en gezien het warme weer een ideale plek elkaar te treffen. De ruime parkeergarage was prettig gezien het autobeleid van de stad Brugge. De maaltijden waren prima.

• Verbleef: Mei, 2017, reisde met familie
28 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Van 26 mei tot 28 mei geweest prijs voor 2 nachten 760 euro en daarbij kwam nog is ontbijt van 112 euro bij en het parkeren van 50 euro! Goed daar hebben wij voor gekozen en dan denk je dat je in een 5 sterren hotel goed behandelt wordt en een schone kamer krijgt? Nou kijk na onze fotos bij binnen komst zagen wij het bed en de vloerbedekking helemaal onder grote ranzige vlekken in de badkamer hele bad onder de schimmel. Dit had een super mooi weekend moeten zijn voor mij en me vrouw terwijl we ons 12 jarig huwelijk vierde we zouden ook op de kamer bloemen en champagne krijgen waar betaalt voor zou worden schijnbedriegt de kamer was leeg met excuus dat ze het vergeten waren omdat het zo druk in het hotel was. Ze kwamen met een oplossing sorry en 20% korting op alleen de eerste nacht en het ontbijt voor de eerste nacht gratis. Of wij ooit nog in dit hotel zullen komen NEE nooit meer en wij zouden dit hotel niet aanraden voor stelletjes. Bij de check out nog geen sorry!

Verbleef: Mei, 2017, reisde met een partner
11 mei 2017 beoordeeld

Wat een toplocatie heeft dit prachtige hotel. Zeer fijn bed en een prachtige badkamer. Alles was zeer schoon.

Voor ons zoontje van 1 was er een campingbedje incl. beddengoed.

Al is het wat aan de prijs, het eten (diner en ontbijt) zijn erg lekker. Ontbijt zeer uitgebreid.

Maak ook zeker gebruik van de spa-ruimte. Badkleding wel aan te raden. Het is misschien niet super groot maar alles wat je nodig hebt is aanwezig. Ook voor een massage kan je hier prima terecht!

• Verbleef: Februari, 2017, reisde met familie
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Brugge bekeken
op 0 km afstand
Hotel de Orangerie
nr. 9 van 97 in Brugge
761 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Hotel Dukes' Palace Brugge geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel Dukes' Palace Brugge

Adres: Prinsenhof 8, Brugge 8000, België (Voorheen Kempinski Hotel Dukes' Palace)
Locatie: België > Vlaanderen > West-Vlaanderen > Brugge
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Restaurant Roomservice Spa Suites Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 2 spahotel in Brugge
Nr. 3 zakenhotel in Brugge
Nr. 8 familiehotel in Brugge
Nr. 8 luxe hotel in Brugge
Nr. 14 romantisch hotel in Brugge
Prijsklasse: € 147 - € 427 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Hotel Dukes' Palace Brugge 5*
Aantal kamers: 110
Officiële beschrijving (verzorgd door het hotel):
Hotel Dukes’ Palace, voormalige residentie van de Bourgondische adel en het enige 5* hotel van Vlaanderen, is ideaal gelegen in het hart van UNESCO Werelderfgoedstad Brugge. De 110 kamers, waarvan 18 suites en 5 familiekamers, zijn één voor één subliem en combineren hedendaags comfort met authentieke elegantie uit de 15de eeuw. De 3000 m² grote tuin, het terras, de bar en mooie salons zijn de ideale plek om te genieten. Restaurant Manuscript serveert de betere Belgische gastronomie aan een aantrekkelijke prijs (ook niet-hotelgasten zijn meer dan welkom). Ontspannen kunt u in ‘The Spa’ met sauna, hammam, UV- en infraroodcabines, zoutwand en fitnessruimte. Het hotel beschikt ook over een congrescentrum van 550m² met 6 vergaderzalen, alsook een ruime parkeergarage. ... meer   minder
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van TripOnline SA, Booking.com, Weekend Desk, Expedia, Hotels.com, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Hotel Dukes' Palace Brugge met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Kempinski Hotel Dukes Palace
Kempinski Hotel Bruges

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?