NH Brugge(Brugge)
  • Restaurant
Hotel Navarra Brugge(Brugge)
Gratis annuleren tot 27/07
  • Zwembad
Hotel Ibis Budget Brugge Centrum Station(Brugge)(Heel veel waar voor je geld!)
Zie aanbieding
Martin's Brugge(Brugge)(Heel veel waar voor je geld!)
Agoda.com
  • Bar/lounge
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 110 per nacht.

• Inclusief ontbijt
  • Bar/lounge
Ibis Brugge Centrum(Brugge)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 108 per nacht.

• Gratis parkeren
Besparingsmelding! 41% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 41% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 158 per nacht.

Novotel Brugge Centrum(Brugge)(Heel veel waar voor je geld!)
Priceline
  • Zwembad
1 mei 2017 beoordeeld

Voor de tweede keer verbleven in Duke's Palace ,volgens mijn mening iets van het beste wat Belgie te bieden heeft . Het ganse plaatje klopt ,ligging -rust - netheid -overheerlijk en ruim ontbijt en prachtige en verzorgde kamers -vriendelijk personeel .Echt een aanrader.

Kamertip: Wil je echt rustig slapen ,kamers in blok Abdij nemen en 5 e verdieping ,ofwel zicht tuin ofwel zicht stad minder mooi uitzicht.
  • Verbleef: april 2017, reisde met familie
26 april 2017 beoordeeld

Prachtig hotel, schitterende service. Rustig gelegen in het midden van Brugge, op wandelafstand van alles wat brugge te bieden heeft. Uitgebreid ontbijt en zeer ruime kamer, met goede verzorgingsproducten.

Verbleef: april 2017, reisde voor zaken
25 april 2017 beoordeeld

Het hotel ligt mooi in het centrum van Brugge met eigen parkeergarage, maar wel net uit de drukte. Vanuit hier wandel je zo de stad in. De kamer is ruim, goed schoon, van alle gemakken voorzien. De sfeer in het hotel is heerlijk relaxt. Het ontbijt is een van de betere die ik heb gehad. Bijzonder was de keuze uit grote stukken chocola die je zelf kon afsteken.

• Verbleef: maart 2017, reisde met een partner
16 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

2 nachten geweest met vrienden. Ontzettend mooi en stijlvol hotel waar iedereen zich op z'n gemak zal voelen. We hebben absoluut genoten!!!

Kamers en badkamers zijn mooi, ruim en schoon. Wel erg warm dus wij hebben de ramen ook toen we weg waren open laten staan. Hielp niet overigens.

1 Gekkigheidje: we boekten 2 dezelfde kamers maar kregen 2 verschillende: de ene had een bad de andere niet. Op internet wordt er echter wel degelijk onderscheid gemaakt in kamers met en zonder bad. Ook qua prijs. De receptie deed het af met de opmerking dat geen enkele kamer helemaal gelijk was en overal wel een verschilletje te vinden was. Dat vind ik persoonlijk raar in het geval van een bad. Eerste avond is dit niet opgelost omdat alle kamers volgeboekt waren. 2e Nacht hebben onze vrienden een andere kamer met bad gekregen.

Ook een rariteitje: ik heb de 1e avond in de badkamer wat kleingeld uit mijn zakken gehaald en naast mijn toilettas gelegd. De volgende ochtend vergat ik het mee te nemen en toen we savonds terug kwamen lag er een briefje van de schoonmaak met "thank you" en een smiley er bij getekend. Naar mijn idee lag het geld echter niet op een dusdanige plaats en dusdanige manier en dusdanig moment zo dat het leek alsof het de fooi moest zijn. Geen probleem verder want op het moment van vertrek laten we altijd wat fooi achter en nu dus niet meer maar ik vond dit wel een bijzonder eigen initiatief van de gelukkige vinder.

Het ontbijt (€28) is prima maar op de sapjes na niet beter dan een ontbijt bij vd Valk (13,50)dus daarom in mijn ogen eigenlijk wat te duur betaald. Maar dat zal wel door de sterren komen. Ook werd tot 2x toe de bestelde koffie en thee vergeten.

Het diner in de bistro is overigens wel in verhouding met de prijs en zeer aan te raden! Ziet er allemaal supermooi uit en is werkelijk heerlijk. Vriendelijk personeel.
Kaasplankje kun je overslaan.

Ondanks mijn kanttekeningen was het een genot en onvergetelijke ervaring om hier te mogen verblijven.

Verbleef: april 2017, reisde met een partner
10 april 2017 beoordeeld

zeer goed hotel prachtige locatie, lekker ontbijt, bij aankomst kregen we direct een upgread naar een grotere kamer. We komen zeker nog eens terug. één van de mooiste badkamers dat ik ooit in een hotel heb gezien. Zeker een aanrader

Verbleef: april 2017, reisde met een partner