“Uitstekend”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 7 websites!
Hotel Dukes' Palace Brugge
Beoordeeld als nr. 14 van 97 hotels in Brugge
1 mei 2017 beoordeeld

Voor de tweede keer verbleven in Duke's Palace ,volgens mijn mening iets van het beste wat Belgie te bieden heeft . Het ganse plaatje klopt ,ligging -rust - netheid -overheerlijk en ruim ontbijt en prachtige en verzorgde kamers -vriendelijk personeel .Echt een aanrader.

Kamertip: Wil je echt rustig slapen ,kamers in blok Abdij nemen en 5 e verdieping ,ofwel zicht tuin ofwel zich ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: April, 2017, reisde met familie

26 april 2017 beoordeeld

Prachtig hotel, schitterende service. Rustig gelegen in het midden van Brugge, op wandelafstand van alles wat brugge te bieden heeft. Uitgebreid ontbijt en zeer ruime kamer, met goede verzorgingsproducten.

Verbleef: April, 2017, reisde voor zaken
25 april 2017 beoordeeld

Het hotel ligt mooi in het centrum van Brugge met eigen parkeergarage, maar wel net uit de drukte. Vanuit hier wandel je zo de stad in. De kamer is ruim, goed schoon, van alle gemakken voorzien. De sfeer in het hotel is heerlijk relaxt. Het ontbijt is een van de betere die ik heb gehad. Bijzonder was de keuze uit grote stukken chocola die je zelf kon afsteken.

• Verbleef: Maart, 2017, reisde met een partner
16 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

2 nachten geweest met vrienden. Ontzettend mooi en stijlvol hotel waar iedereen zich op z'n gemak zal voelen. We hebben absoluut genoten!!!

Kamers en badkamers zijn mooi, ruim en schoon. Wel erg warm dus wij hebben de ramen ook toen we weg waren open laten staan. Hielp niet overigens.

1 Gekkigheidje: we boekten 2 dezelfde kamers maar kregen 2 verschillende: de ene had een bad de andere niet. Op internet wordt er echter wel degelijk onderscheid gemaakt in kamers met en zonder bad. Ook qua prijs. De receptie deed het af met de opmerking dat geen enkele kamer helemaal gelijk was en overal wel een verschilletje te vinden was. Dat vind ik persoonlijk raar in het geval van een bad. Eerste avond is dit niet opgelost omdat alle kamers volgeboekt waren. 2e Nacht hebben onze vrienden een andere kamer met bad gekregen.

Ook een rariteitje: ik heb de 1e avond in de badkamer wat kleingeld uit mijn zakken gehaald en naast mijn toilettas gelegd. De volgende ochtend vergat ik het mee te nemen en toen we savonds terug kwamen lag er een briefje van de schoonmaak met "thank you" en een smiley er bij getekend. Naar mijn idee lag het geld echter niet op een dusdanige plaats en dusdanige manier en dusdanig moment zo dat het leek alsof het de fooi moest zijn. Geen probleem verder want op het moment van vertrek laten we altijd wat fooi achter en nu dus niet meer maar ik vond dit wel een bijzonder eigen initiatief van de gelukkige vinder.

Het ontbijt (€28) is prima maar op de sapjes na niet beter dan een ontbijt bij vd Valk (13,50)dus daarom in mijn ogen eigenlijk wat te duur betaald. Maar dat zal wel door de sterren komen. Ook werd tot 2x toe de bestelde koffie en thee vergeten.

Het diner in de bistro is overigens wel in verhouding met de prijs en zeer aan te raden! Ziet er allemaal supermooi uit en is werkelijk heerlijk. Vriendelijk personeel.
Kaasplankje kun je overslaan.

Ondanks mijn kanttekeningen was het een genot en onvergetelijke ervaring om hier te mogen verblijven.

10 april 2017 beoordeeld

zeer goed hotel prachtige locatie, lekker ontbijt, bij aankomst kregen we direct een upgread naar een grotere kamer. We komen zeker nog eens terug. één van de mooiste badkamers dat ik ooit in een hotel heb gezien. Zeker een aanrader

6 april 2017 beoordeeld

Het was voor ons een ongelooflijke mooie kasteelervaring, temidden van een prachtige middeleeuwse stad die heel veel meer te bieden heeft dan shoppen enzomeer. Het was echt genieten, rustige ligging, top !

24 maart 2017 beoordeeld

Wij waren zeer tevreden over onze 2 eerste verblijven in dit hotel.
Ons derde verblijf was echter een ramp. Bij aankomst namen we de lift
vanuit de garage en toen we bovenkwamen en de tuin moesten oversteken bleek dit wegens werken niet mogelijk. We werden halt toegeroepen door iemand van het personeel die ons terug stuurde naar de garage om langs de trappen naar het hotel te
geraken. Wegens rugproblemen kan ik geen trappen doen en moesten we om de werken heen.
In onze kamer gekomen stelden wij vast dat het erg fris was maar de airco stond op en
we konden de airco niet afzetten. Na een telefoontje kwam iemand van de receptie en vertelde ons doodleuk dat de airco om 22u zou afspringen. Om 22.30u nieuw gesprek met receptie die ons zei geduld te hebben.
De airco was tevens luidruchtig en we konden niet slapen. Dus om 01.30u nachtwaker
geroepen die ons meedeelde dat de airco niet automatisch uitviel maar moest afgezet worden hetgeen hem niet lukte. Om 2 uur naar andere kamer gebracht op ander verdiep
in onze nachtkleding en toch een paar uurtjes kunnen slapen.
5 sterren ???

• Verbleef: Maart, 2017, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Brugge bekeken
op 0 km afstand
467 beoordelingen
op 0,3 km afstand
Hotel Heritage - Relais & Chateaux
Prijzen weergeven

In Hotel Dukes' Palace Brugge geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel Dukes' Palace Brugge

Adres: Prinsenhof 8, Brugge 8000, België (Voorheen Kempinski Hotel Dukes' Palace)
Locatie: België > Vlaanderen > West-Vlaanderen > Brugge
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Restaurant Roomservice Spa Suites Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 2 spahotel in Brugge
Nr. 3 zakenhotel in Brugge
Nr. 8 familiehotel in Brugge
Nr. 8 luxe hotel in Brugge
Nr. 14 romantisch hotel in Brugge
Prijsklasse: € 138 - € 335 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Hotel Dukes' Palace Brugge 5*
Aantal kamers: 110
Officiële beschrijving (verzorgd door het hotel):
Hotel Dukes’ Palace, voormalige residentie van de Bourgondische adel en het enige 5* hotel van Vlaanderen, is ideaal gelegen in het hart van UNESCO Werelderfgoedstad Brugge. De 110 kamers, waarvan 18 suites en 5 familiekamers, zijn één voor één subliem en combineren hedendaags comfort met authentieke elegantie uit de 15de eeuw. De 3000 m² grote tuin, het terras, de bar en mooie salons zijn de ideale plek om te genieten. Restaurant Manuscript serveert de betere Belgische gastronomie aan een aantrekkelijke prijs (ook niet-hotelgasten zijn meer dan welkom). Ontspannen kunt u in ‘The Spa’ met sauna, hammam, UV- en infraroodcabines, zoutwand en fitnessruimte. Het hotel beschikt ook over een congrescentrum van 550m² met 6 vergaderzalen, alsook een ruime parkeergarage. ... meer   minder
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Hotels.com, Expedia, TripOnline SA, Weekend Desk, HotelQuickly en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Hotel Dukes' Palace Brugge met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Kempinski Hotel Dukes Palace
Kempinski Hotel Bruges

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?