“Een verborgen pareltje”

Sfeerbistro - Restaurant De Twijfelaar
Geclassificeerd als nr. 12 van 779 Restaurants in Brugge
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De Twijfelaar...wat betreft het eten is er geen twijfel mogelijk; een geweldige bistro. En met recht een sfeerbistro!
Een uitermate vriendelijke bediening. Heerlijk eten, goede wijn en een lekker huis aperatief.
Alle gerechten worden bereid met verse ingrediënten, zo mogelijk ook lokaal.
Ook heel leuk gevonden; de menus in kaften van oude LP-hoezen.
De vitello tonato, tonijn carpaccio, de dagsoep, de slibtongetjes, kogelbiefstuk die we in 2 dagen hebben gegeten waren helemaal geweldig!
Een absolute aanrader als je in Brugge bent!
Bedankt Kimberly en Brecht.
Marcel en Sandra, Nederland

22 mei 2018 beoordeeld

Perfect gegeten in een heerlijke setting!
Fingerfood als een lekkere starter.
Vlees en vis waren perfect gebakken, originele frietjes.
Desserts zeer verzorgd en smakelijk.
Service top!

12 mei 2018 beoordeeld

we werden verwend met heerlijke aperitiefhapjes en het voorgerecht van asperges werd op onze vraag aangepast tot hoofdgerecht. heel lekker. aan een tafel op het terras, rustig en weg van de drukte van brugge. maar pal in het centrum. we gaan er zeker nog terug

4 mei 2018 beoordeeld

In volle centrum van Brugge, iets verdoken waar je enthousiast verwend wordt.
We aten de lunch met super verse kabeljauw, heel lekker bereid.
Op hun binnenterras ben je even weg van alle drukte.
Als Bruggeling wordt dit mijn stekje!

5 april 2018 beoordeeld

Alhoewel Brugge natuurlijk supertoeristisch is, was ons al heel het weekend opgevallen dat de mensen in Brugge heel vriendelijk waren. Logisch zou je denken, maar we zijn al op genoeg toeristische plaatsen geweest waar dat totaal niet het geval is.

Ook bij dit restaurant kon je over de vriendelijkheid en de kwaliteit van de bediening niet klagen. Ik had bijvoorbeeld van de suggestie de schorsvel genomen (onglet, kraaibiefstuk, beenhouwerssteak, ...) en er werd deskundig gewaarschuwd over dat dit geen gewone biefstuk was. Wat ik nu wel wist, maar de steak bleek ook heel lekker klaargemaakt te zijn. Een aanrader.

Alhoewel er geen officiële kindermenu was, kon je wel verschillende kwalitatieve kindergerechten krijgen en dus niet enkel de traditionals à la curryworst of bitterballen.

We zaten ook heel gezellig en het besluit is dus dat dit een absolute aanrader is.

Reizigers die Sfeerbistro - Restaurant De Twijfelaar bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Sfeerbistro - Restaurant De Twijfelaar geweest? Deel je ervaringen!