“Leuk & lekker!”

Olivier's Chocolate Shop&Bar
Geclassificeerd als nr. 2 van 28 Koffie en thee in Brugge
16 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wil je even een bakkie thee/koffie drinken ? Ga dan zeker hier heen ipv die massale terrassen op de markt! Knus tentje en je krijgt altijd een lekker chocolaatje bij je drankje! Wij hebben hier heerlijk gezeten en daarna bonbons meegenomen voor thuis!

15 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier toevallig voorbij gewandeld tijdens ons bezoek aan Brugge. We hebben hier 2 chocolade melken met speculaas en hazelnoot gedronken en dit was zo enorm lekker. Ook de man die de drankjes maakte was heel vriendelijk.

De chocolade melk heeft ons tot de laatste druppel laten genieten, dit is zeker voor herhaling vatbaar.

10 juli 2018 beoordeeld

Je kan er een heerlijk kopje koffie drinken met zeer lekkere pralines, vriendelijke bedienning, eerlijke prijzen

25 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hele fijne chocolade winkel, net uit de toeristische loop en een verademing tov de standaard toeristische brugse chocolade winkeltjes waar het centrum mee gevuld is. Zeer vriendelijke jongeman achter de bar die de tijd neemt alle keuzes rustig uit te leggen. Komen zeker terug om de chocolademelk te proberen!

6 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk chocolade, vriendelijke bediening. Je hebt veel keuze in Brugge, maar dit is echt een fijne zaak!

Reizigers die Olivier's Chocolate Shop&Bar bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Olivier's Chocolate Shop&Bar geweest? Deel je ervaringen!