“Oppervlakkig ”
Beoordeling van Torture Museum Oude Steen

Torture Museum Oude Steen
Geclassificeerd als nr. 18 van 154 dingen om te doen in Brugge
Nuttige informatie: Activiteiten voor oudere kinderen, Parkeergelegenheid kinderwagens, Toiletten, Rolstoeltoegang, Trappen / lift
Attractiegegevens
6 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Interessant om alle werktuigen te zien. Maar volgens mij is niet alle informatie correct. Verder is de informatie oppervlakkig en wordt deze meerdere keren herhaald.

dirk b, Eigenaar van Torture Museum Oude Steen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 januari 2017

Hi Peter,
Een beetje kritiek is steeds welkom maar de informatie is wel correct.
Het is mogelijk dat sommige bronnen verschillen van mening maar toch;
Laat me weten wat volgens hou niet correct is en ik zal het je aantonen.
Oppervlakkig?? Met de gepresteerde teksten en tijdlijnen proberen we in te dringen in de
geschiedenis , de perceptie van justitie un de diverse maatschappijen en de psyche van de mens die foltering en geweld sinds eeuwen met zich meedraagt.
Off course , you need two to tango.
Onze mail is je bekend, steeds open voor correspondentie.
Mvg

Schrijf een beoordeling

6 januari 2017 beoordeeld

Aan de hand van tekst, foto's, schilderijen, poppen, nagemaakte taferelen,...krijgt men een goed idee over folteringen

Dag Epicurus,

Bedankt voor je bezoek en appreciatie.
Hopelijk tot binnenkort.

Beste groeten

5 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt heel leuk met al die spullen etc..
Ik hou niet van museums ..
Maar deze museum was leuk , aangenaam en zeker om het nog eens te zien ! Intressante dingen dat je daar kunt zien

Dar doet nu echt eens plezier , iemand die re voor uitkomt niet van musea te houden en die toch een aangename tijd heeft doorgebracht in het Torture museum.
Zulks wijst erop dat je iemand bent die wil onderzoeken zonder de geijkte paden te bewandelen.
Tof!!

Beste groeten

4 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ook helemaal niet duur, 10€ voor 2 studenten. Is zoals de naam zegt een folter museum, staan enkel foltertuigen vanuit de middeleeuwen. Heel leuk gepresenteerd ook met wassen beelden. Tof!

Hi Robin,
Studenten zijn een fijne doelgroep en zijn over het algemeen zeer geïnteresseerd in de geschiedenis van foltering en justitie. Jij ook zie ik.
De toekomst ligt bij jullie om een goede samenleving te verzekeren de komende decennia.
Bedankt voor je bezoek , ik hoop dat je veel reclame maakt.

3 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In deze korte tour van 7 euro per persoon toont men u allerlei foltertechnieken van voornamelijk de Middeleeuwen. Omdat dit ook deel uitmaakt van onze geschiedenis vond ik dit zeer interessant. Korte, niet te vermoeiende teksten laten je kennismaken met alle technieken. Niet voor gevoelige personen aan te raden.

Dag Pieter,

Je hebt natuurlijk een naam om geïnteresseerd te zijn in Brugge en de geschiedenis van de middeleeuwen dus extra bedankt voor je bezoek en je appreciatie van ons museum.
Gevoelige zielen , evenmin een probleem, we hebben nog een recup kamer voorzien in case...
beste groeten

Reizigers die Torture Museum Oude Steen bekeken, bekeken ook

In Torture Museum Oude Steen geweest? Deel je ervaringen!