“Lekker gegeten met een vlotte professionele bediening”
Beoordeling van PlazaCafe

PlazaCafe
Geclassificeerd als nr. 269 van 780 Restaurants in Brugge
Keukens: Frans
Geschikt voor: Mooi uitzicht
1 juni 2018 beoordeeld

Wij hebben er recentelijk tweemaal gegeten. Beiden keren hebben wij lekker gegeten. Bij dit warme weer is een steak Tartar een aanrader. Wat opviel is dat er meer groeten geserveerd worden bij de gerechten. Mooi kader. Leuk terras met enig zicht op de Burg.

23 april 2018 beoordeeld

Aangenaam terras aan de burg van Brugge. Kaart is beperkt, maar wat er op staat is wel in orde. De picon vin blanc was nu niet de beste die ik al gedronken heb (maar ook niet slecht hoor), en de tournedos was best in orde. Vriendelijk personeel !

19 februari 2018 beoordeeld

Bij het binnenkomen stonden er 2 mensen achter de bar (nog geen mensen in het restaurant), we werden jammer genoeg niet gezien en hebben dus enkele minuten staan wachten voor we een plaatsje kregen. Uiteindelijk verder vriendelijk bediend. Het eten was eerlijk en lekker!

12 juli 2017 beoordeeld

Op een warme zomeravond op het terras voor 1 gerecht aan de kaart.
Leuk zitten op het terras met zicht op de historische Burg.
Hoewel afhankelijk van het Crowne Plaza hotel kan iedereen hier komen eten. Kwaliteit van zowel de gerechten als de bediening is uitstekend. De prijs is zeker niet bovengemiddeld voor het gebodene.

9 juni 2017 beoordeeld

Wandelend door Brugge besloten we om te lunchen bij Crowne Plaza op het terras. Een mooie plek. Het eten was prima. Alleen vonden we het belachelijk om voor een glas witte wijn (een 'bodempje) 5,70 euro te moeten betalen. Toen we iets van zeiden, lachte de ober wat schamper en we moesten het er maar mee doen. Slechte reclame voor 3 slokken wijn.

Reizigers die PlazaCafe bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In PlazaCafe geweest? Deel je ervaringen!