“Was altijd al goed.”

Keukens: Belgisch
Dineropties: Ontbijt
Beschrijving: EXTRA LARGE HUISGEBAKKEN WAFELS
11 september 2018 beoordeeld

Het is lang geleden dat ik hier ben geweest, maar ik was een beoordeling aan het schrijven voor een ander restaurant in Brugge waardoor mijn oog op lizzies viel.
Ik kwam hier een aantal jaar geleden geregeld met mijn ouders en het was altijd super lekker.
Tot binnenkort hopelijk weer eens!

31 juli 2018 beoordeeld

Heerlijke wafels op een boogscheut van de Grote markt van Brugge. Super vriendelijke bediening. Echt een aanrader. Bij elk bezoek aan Brugge gaan wij steevast daar eens langs.

28 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Aanrader in Brugge! De lekkerste en luchtigste wafel die ik ooit heb gegeten. Ook leuke theesoorten en andere drankjes. Bediening echt hartelijk en zorgzaam.

10 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super goede wafels met super verse aardbeien. Heerlijke witte chocolademelk! We werden ook nog super snel geholpen.

20 februari 2018 beoordeeld

Heerlijke wafels, heerlijke bediening van de dames, heerlijke wafel van de wafel maker himself gewoonweg heerlijk. Ik wil dus zeggen: daar moet je zijn!!!

Reizigers die Lizzies Wafels bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Lizzies Wafels geweest? Deel je ervaringen!