“Heerlijk”

Keukens: Belgisch
Dineropties: Ontbijt
Beschrijving: EXTRA LARGE HUISGEBAKKEN WAFELS
10 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super goede wafels met super verse aardbeien. Heerlijke witte chocolademelk! We werden ook nog super snel geholpen.

20 februari 2018 beoordeeld

Heerlijke wafels, heerlijke bediening van de dames, heerlijke wafel van de wafel maker himself gewoonweg heerlijk. Ik wil dus zeggen: daar moet je zijn!!!

18 februari 2018 beoordeeld

Wachten waard. Na 20 min aanschuiven werden we vriendelijk naar binnen geroepen en kregen we een proper tafeltje. We werden er hartelijk ontvangen, kindvriendelijk en top bediening, zo zijn er nog weinig. alles met de glimlach, de wafels zelf heerlijk gebakken door de wafel maker himself, heerlijke toppings, chocolademelk en een mooie selectie aan thee. Doe zo verder. See you back in summer time :)

16 februari 2018 beoordeeld

Ik had er al vaak voorbij gewandeld, maar nog niet binnen geweest. Toen we een uitstapje naar de Lumiere planden, wilden we eerst even genieten van een vier uurtje. En genieten was het zeker! We namen een grote wafel om te delen. De basis is een wafel met bloemsuiker en dan kan je allerlei opties kiezen. De kaart met warme dranken is ook de moeite. Als je echt van chocolade houdt, raad ik je de chocomelk aan! Origineel gebracht ook. De bediening was zeer vlot en vriendelijk.

15 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

wat is het toch leuk om hier telkens terug te keren om te mogen genieten van de uitzonderlijk lekkere wafels
tevens is er ook steeds de heel vriendelijke bediening

Reizigers die Lizzies Wafels bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Lizzies Wafels geweest? Deel je ervaringen!