“Losse sfeer en correcte gerechten”
Beoordeling van OSTERIA 45

OSTERIA 45
Geclassificeerd als nr. 81 van 744 Restaurants in Brugge
Keukens: Italiaans
21 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden van vrienden zijn we dit restaurant binnengestapt. Vriendelijke ontvangst en bediening. Kleine kaart met vooral pizza’s. Vooraf proefden we de brusschetta en nadien elk een pizza. Goed gemaakt en dun krokant deeg. Zeer lekkere Beunello gedronken aan €55.

Schrijf een beoordeling

18 september 2017 beoordeeld

De naam doet vermoeden dat het een restaurant is met verschillende Italiaanse gerechten, maar de keuze in andere gerechten dan pizza is redelijk beperkt en relatief duur. Qua ambience en kwaliteit van eten is het heel goed. Vriendelijke bediening en prima sfeer.

30 juli 2017 beoordeeld

Erg lekker gegeten, er wordt gewerkt met mooie en eerlijke producten. De kaart biedt voldoende variatie en nodigt uit tot terugkomen!

10 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Kleine maar goede kaart
Salade was heel goed
Pizza Osteria vrij sterk
Pizza zonder tomatensaus
Op de bodem heb ik niet eerder meegemaakt
Was wel lekker
Tiramisu was niet echt
Gebaseerd op lange vingers?
Lekkere huiswijn

Reizigers die OSTERIA 45 bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen
Brugge, West-Vlaanderen

In OSTERIA 45 geweest? Deel je ervaringen!