“Lekker ijsje in centrum Brugge”
Beoordeling van oyya

oyya
Geclassificeerd als nr. 9 van 52 Dessert in Brugge
Keukens: Deli
Dineropties: Na sluitingstijd
Dineropties: Na sluitingstijd
9 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens een dagje Brugge hier toevallig een ijsje gegeten. Even een keuze moeten maken tussen deze en de ijsjeswinkel aan de overzijde, maar heel blij dat we voor deze gekozen.

Mooi assortiment ijsjes, waarvan er zelfs verschillende vegan zijn. Mooi portie lekker ijs met een vriendelijke bediening.

Zeker een aanrader!

Datum van bezoek: september 2018

5 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb toch al redelijk wat ijs op gedurende mijn leven, maar dit was veruit het lekkerste ijs ooit gegeten.

Datum van bezoek: september 2018
4 augustus 2018 beoordeeld

Oyya is een mooi ijssalon in de Noordzandstraat 1 te Brugge, die ook bekend is voor zijn warme wafels met keuze aan versiering erop. Op de dijk van Zeebrugge hebben ze nu ook een ijssalon in een speciale hiervoor gebouwde truck. Uiteraard ook een Topper en vooral een pluspunt voor de strandgangers van Zeebrugge.

Datum van bezoek: augustus 2018
16 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere wafel gegeten 's avavonds tijdens de avondwandeling. Vlotte bediening en ook nog laat open. Zeker de moeite om eens te passeren.

Datum van bezoek: juli 2018
2 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker ijs, wat smaak betreft niet veel beter of slechter dan een gemiddelde andere ijssalon. Een verkoper om de hoek had een veel langere wachtrij, dus wellicht is het ijs daar net even wat specialer.

Datum van bezoek: juni 2018

Reizigers die oyya bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In oyya geweest? Deel je ervaringen!