“Top prijs-kwaliteit”

Keukens: Amerikaans, Mexicaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
29 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Twee van de drie avonden in Brugge bij dit sfeervolle en gastvrije restaurant gegeten. We waren helemaal weg van het voorgerecht "Nachos Trio"; werkelijk uitmuntend. De kaart was zeer uitgebreid en niets (van wat wij hebben geprobeerd) is tegengevallen. Ook voor een drankje kun je hier goed terecht, ze maken lekkere, verfrissende cocktails.

30 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke ontvangst. Gestart met een heel lekkere Margarita. Met 4 personen 4 verschillende gerechten genomen : Fajita, Fiesta Combo, tussenribstuk en Burrito. Alles stuk voor stuk lekkere gerechten. En meer dan voldoende. Voor herhaling vatbaar.

12 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Laatste tafeltje bemachtigd...het duurde allemaal wa lang maar desondanks ďe drukte was alles best lekker...probeer vooral de onionrings...heel vriendelijke bediening, ik kom hier graag...

4 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens onze stedentrip naar Brugge lekker gegeten bij chi-chi. Het was er op vrijdagavond niet druk, de bediening was ontzettend vriendelijk. De prijs is, zeker voor Brugge, erg acceptabel en daar krijg je lekker eten voor. Zeker een aanrader!

27 augustus 2017 beoordeeld

Het was al een stuk in de namiddag dat we na een fikse toeristische wandeling hier in deze straat tal van restaurantjes aantroffen! Dorst hebbend en ook wel een hongertje namen we hier op het terras plaats. Erg vlotte bediening, zeer vriendelijke uitbater en degelijk snack's zonder meer.

Reizigers die Chi Chi's bekeken, bekeken ook

Oostende, West-Vlaanderen
Oostende, West-Vlaanderen

Roeselare, West-Vlaanderen

In Chi Chi's geweest? Deel je ervaringen!