“Goed Italiaans restaurant en leuke plek”
Beoordeling van Benvenuto

Benvenuto
Geclassificeerd als nr. 164 van 788 Restaurants in Brugge
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
27 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg goed Italiaans restaurant met goede kaart. Wij hadden vier verschillende pasta en deze waren allemaal zeer goed. Ook erg leuk terras buiten maar ook mooie zaak binnen met oog voor sfeer en detail

20 augustus 2017 beoordeeld

in het hartje van Brugge is het steeds rustig vertoeven in een ruim restaurant, met gezellig interieur. Maar vooral de zeer vriendelijke ontvangst en uiteraard het super lekkere eten. De scampi's in look, de carpaccio, de pasta's, de steak, de vongole, de tiramisu, de picon, de wijntjes.... alles picco bello! heerlijk! en mooi gepresenteerd. een absolute aanrader want de prijzen zijn echt perfect in relatie tot wat je krijgt aan super lekkere gerechten. Ik zal snel terugkeren!

9 augustus 2017 beoordeeld

We hebben hier lekker gegeten; een pizza en een lasagna. De bediening reageerde niet toen we binnenkwamen, ookal kwamen we 2 personeelsleden tegen. We zijn maar gaan zitten en werden na een tijdje gelukkig bediend. De communicatie verliep wat stroef maar we waren blij met het eten.

25 juli 2017 beoordeeld

Pizza was prima! Bediening niet heel vriendelijk. Verder lekker gegeten maar weinig aandacht voor de gasten.

11 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In een leuk Gents straatje met nog net zicht op de markt zit deze italiaan.
Lekker buiten genoten van pizza en pasta. Vriendelijke bediening. Zaak binnen zag er supermooi uit.
Aanrader

Reizigers die Benvenuto bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Benvenuto geweest? Deel je ervaringen!