“Italia in Brugge”
Beoordeling van Pizzeria L'Etna

Pizzeria L'Etna
Geclassificeerd als nr. 224 van 796 Restaurants in Brugge
9 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker origineel en huisgemaakte pizza gegeten met een zeer goede ontvangst en bediening.
Absoluut een aanrader voor iedereen die de pizza kan smaken.
Hier komen we terug.

4 mei 2018 beoordeeld

We hadden geluk : laatste tafeltje. Bijzonder hartelijke gastvrouw. Pizzas zijn heel dun en crunchy ; zeer geslaagd en bijzonder lekker. Niet echt goedkoop voor pizza maar ze zijn het waard.

30 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Klein en heel erg mooi Italiaans restaurant. Als starter een top tapenade gehad. Wauw wat was die lekker zeg.
Daarna een mooie en goed belegde pizza met krokante korst gekregen. Hoewel we voldaan waren, namen we nog een tiramisu om te delen.
En ook die was heel smaakvol. De cappuccino's waren zoals het in een Italiaans restaurant hoort.
Het wijntje met het eten smaakte ook meer dan goed. Misschien een klein puntje van kritiek, er zou ook een iets goedkoper huiswijntje op de kaart mogen.
Anders zou ik 100 op 100 moeten geven. Nu maar 99,5.
Met andere woorden een zeer aan te bevelen restaurant waar ik zeker nog terug kom.
En dan ben ik de charmante en zeer vriendelijke gastvrouw nog vergeten. Ze heeft zelfs tijd voor een vriendelijk babbeltje, wat ook niet altijd meer voorkomt.
Top top top.

30 december 2017 beoordeeld

Pas in de buurt komen wonen, vielen wij onverwachts binnen in dit wel heel gezellig hoekje waar het heerlijk stemmig ruikt. Het warme onthaal door Kim, de perfecte martini rosso con ghiacchio, een zeer uitgebreide pizzakaart, smaakvol gerealiseerd door Wim, een fris pintje, een koel glas wijn... Dank u Kim en Wim. We voelden ons thuis en komen zéker terug.
Goeie buren hebben is leuk !

17 november 2017 beoordeeld

Even buiten het centrum en daardoor wellicht ook wat rustiger ligt deze pizzeria. wat een vriendelijke bediening. En wat een heerlijke pizza's. Dunne bodem en heerlijke opvulling. En ook nog een leuke inrichting.

Reizigers die Pizzeria L'Etna bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Pizzeria L'Etna geweest? Deel je ervaringen!