Gratis annuleren tot 17-02-23
Hotels.comUS$ 103
PricelineUS$ 109
TravelocityUS$ 103
Beoordeeld op 11 september 2022

We verbleven slechts 1 nacht in dit hotel, maar hebben er met volle teugen van genoten. De kamer was super (brandende kaarsen bij aankomst), het ontvangst was super, en het eten ook. Ik kan dit hotel zeker aanraden.

Datum van verblijf: september 2022
Beoordeeld op 3 augustus 2022

Wij waren hier twee nachten van 31 juli tot twee augustus. Het hotel ligt mooi centraal gelegen om leuke uitstapjes te maken. Het ontbijt was fantastisch ! Het was zoveel dat je tot de avond niets meer nodig had. Ook als je iets nodig had hoefde je het maar te vragen en het werd geregeld.

Datum van verblijf: augustus 2022
Beoordeeld op 2 augustus 2022

Inchecken met een glas wijn was een goede start van ons 3-daagse verblijf. Er was een geweldig ontbijt en een goed diner (laatste niet alle dagen mogelijk). Alles was goed schoon. In de tuin was voldoende ruimte om ongestoord te zitten. Prijs/kwaliteit van het geheel was uitstekend.

Datum van verblijf: augustus 2022
Beoordeeld op 30 juli 2022

Zeer mooie omgeving, uitzonderlijk lekker ontbijt met lokale producten en zelf gebakken brood/ zelf gerookte zalm. Uitstekend jacuzzi. Zeer vriendelijke service en gezellige huishond( pommeline) aanradertje voor een weekendje eropuit omgeving brugge/ oostende!!

Datum van verblijf: juli 2022
Beoordeeld op 18 juli 2022

Fantastisch hotel, met super service en lekker ontbijt met producten uit de streek.
Vriendelijke uitbaatster die al je vragen met plezier beantwoorde. Dit charme hotel is een grote aanrader voor een verblijf aan de kust en omstreken.

Datum van verblijf: juli 2022