“Te duur”
Beoordeling van Brasserie Uilenspiegel

Brasserie Uilenspiegel
Reserveren met
Brasserie Uilenspiegel is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 616 van 794 Restaurants in Brugge
Keukens: Belgisch
Beschrijving: Brasserie Uilenspiegel is gehuisvestigd in een karaktervol 19e eeuws pand gelegen langs de Groenerei. Hier kan u genieten van typische Vlaamse en Franse gerechten en lekkere Belgische bieren inclusief het eigen huisbier Uilenspiegel. Het groot zuidgericht terras biedt een mooi zicht op de Groenerei en ook binnen in de brasserie of bar (met kachel en window bar) is het gezellig dineren. Boven bevindt zich ook een privé zaaltje ideaal voor groepen of feestjes/vergaderingen. De brasserie is open van 11u30 tot 22u (keuken tot 21u30).
11 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier spareribs met honing willen bestellen, maar helaas op. De spaghetti carbonara was koud en terug gestuurd. Fish en chips was niet zo’n grote portie. Al met al vonden we het duur voor wat je kreeg.

10 juli 2018 beoordeeld

Supervriendleijke bediening en zeer snelle service. Een prachtig plaatsje om te zitten langs het water, in het centrum van Brugge met een schitterend zicht op de Brugse Reien en toch net ver genoeg van het te drukke toeristisch centrum. Eerlijke kaart met eenvoudige maar heel lekkere gerechten. Wij hebben er zeer goed gegeten, heel ruime porties.

7 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke brasserie aan de rand van de reien. Werkt als uitnodigend, waarop Wandelen langsheen de reien, dan nodigd deze brasserie U uit, en wij reageerden.In deze tijd van het jaar en met een bezoekje aan Brugge kiezen wij voor het mosselmenu.
Het aperitiefje was ok.Ondertussen is het wachten op ons "mosselsoepje".
Wat zeg ik "wachten", ja echt "wachten".Ondertussen was mijn Duvel ook al leeg.De ober er even bijroepen,excuseer ons was zijn antwoord, de mosselsoep is op en de keuken maakt verse soep voor U ???
Ok, geef mij dan nog maar een Duvel.
Wat heb ik gezegt wachten,,ja anderhalf uur.Ja, de soep is klaar,het was geen mosselsoepje maar een eenvoudig tomatesoepje.Was wel lekker en vlammend heet.Spijtig het brood was ook net op, om 12.00u ?
Amaai,gelukkig kan ik wel blussen met mijn Duvel.Nu is het alleen nog even wachten op de mosselen.Even,,doe er nog een uur bij.Een andere aanwezige ober brengt de mosselen,,,als hij tenminste onze tafel vind ? Hij kijkt even rond,,helaas hij vind tafel 31 niet en gaat opnieuw binnen ? Denkt dat de mensen al weg zijn ? Nee,nee,wij zijn nog steeds aanwezig en in blijde verwachting voor een potje mosselen.Ja,,de ober komt terug buiten,heeft het mogelijk binnen gaan vragen, "waar is tafel 31"?
Gevonden,en wij kunnen beginnen.Geef mij nog maar een Duvel,wij moeten ook nog het mosseldessert krijgen.Dus het zal toch nog even duren.Ons potje mosselen was leeg en de tafel wordt afgeruuimd.
Nog even rustig blijven en wachten op het dessert.Het was geen mosseldesert,gelukkig, maar gewoon een potje chocolade mousse.Dit wordt ons gebracht door een jobstudent,met de vraag of wij ook een lepeltje moeten hebben ? Nee,nee,wij gaan dat met onze vinger uitlekken.Hij schrok van ons antwoord ?
Eindelijk na drie en half uur kunnen wij de rekening vragen, terwijl de patron zich komt verontschuldigen voor het wachten, en ons trakteerd op een Gratis koffie.Amaai, onze namiddag was al voor de helft voorbij.Nee,hier zullen wij nooit meer komen.

7 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer slecht gegeten. Biefstuk was redelijk geprijsd maar zo taai als een schoenzool. Omgeving is mooi maar daar is ook alles mee gezegd. Geen aanrader!

8 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag hier gestopt om iets te drinken dus we bestelden een pilsje en een fruitsap pompelmoes, toen de ober kwam zei ik direct dat het niet juist was maar hij zei mevrouw dit is pompelmoes van finley en kwam het flesje tonen , ok ik lust niet graag finley maar laat dan maar mag ik de rekening aub maar wam niet af met de rekening , nu weten we wel waarom , toen we wilden vertrekken vroegen we nog eens de rekening en kwam hij af waarna hij het vlug neerlegde en vertrok ... 11,50€ ... 3€ voor het pilsje en 8,5€ voor de pompelmoes van finley wat eigenlijk limonade is ... ik voel mij enorm bedrogen en vind dit niet normaal ... mij zien ze hier NOOIT meer !!!

Reizigers die Brasserie Uilenspiegel bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Brasserie Uilenspiegel geweest? Deel je ervaringen!