“Lunch aan verstopt water”
Beoordeling van Opus Latino

Opus Latino
Geclassificeerd als nr. 295 van 832 Restaurants in Brugge
Keukens: Internationaal
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Prima plek voor een lunch, verscholen achter geveltjes en aan het water. Rustige plek, goede keuze. Mosselen waren prima.

Datum van bezoek: september 2019

20 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een beetje weggestopt zit het (Italiaans?) restaurant met een leuk terrasje aan een watertje. Een goede locatie, qua uitvoering is het wat minder. Van binnen lijkt het meer een lounge club en een deel van het personeel is wat onvriendelijk. Wel efficiënt, het eten werd snel gebracht en smaakte Ok. De prijs viel ook mee. Al met al viel het wat tegen en is er meer te halen uit de goede locatie volgens mij .

Datum van bezoek: augustus 2019
29 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Via een winkelgalerij naast de Basiliek van het Heilig Bloed kom je bij Opus Latino. Het restaurant is qua inrichting niet heel bijzonder maar bij mooi weer is er een erg leuk terrasje dat aan een zijtak van de Dijver ligt. We namen het lunchmenu met een paar pinten en dat was ouderwets “value for money”. Gewoon lekker en goed klaargemaakt.

Datum van bezoek: mei 2019
20 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Nagels in barstoelen beschadigden onze kledij.
De vrouw in de zaak was ons dankbaar dat we het probleem melden , maar de reactie van de ober daarentegen was alles behalve

Datum van bezoek: december 2018
9 januari 2019 beoordeeld

Hier is in het drukke Brugge een rustplaatsje te vinden, een beetje van de straat. Via een overdekte galerij kom je op een sfeervol terrasje dat, enkele trapjes naar beneden en rond een fonteintje gelegen is. We aten er typische Belgische gerechten die zeer vlot bediend werden en vooral bijzonder mooi geserveerd en lekker waren. Bij het vragen naar de rekening waren we dan ook nog eens aangenaam verrast omdat de prijs echt mee viel.

Datum van bezoek: december 2018

Reizigers die Opus Latino bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Opus Latino geweest? Deel je ervaringen!