“Verjaardag”

Geclassificeerd als nr. 365 van 724 Restaurants in Brugge
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
3 weken geleden beoordeeld

Een verjaardagavond georganiseerd, super aangenaam ontvangen
Je komt niks tekort, eten was super lekker
Personeel was heel vriendelijk !
Een heel sfeervol restaurant
Voor herhaling vatbaar!

Datum van bezoek: juni 2021

3 weken geleden beoordeeld

Feestzaal gereserveerd voor een evenement en werd heel goed begeleid door de eigenaar. Er werd aan alles gedacht en geholpen en locatie is fantastisch met een mooi uitzicht op hartje Brugge het eten was ook top!

Datum van bezoek: juli 2021
3 weken geleden beoordeeld

Het eten was heel lekker, we hebben er echt van genoten en we zullen zeker nog eens komen! Heel vriendelijke personeel ook!! TOP TOP TOP

Datum van bezoek: juli 2021
10 oktober 2020 beoordeeld

Zeer sympathieke eigenaar! 1u later toegekomen door omstandigheden en de eigenaar maakte voor ons speciaal een ander tafeltje klaar zonder enige probleem!

Zeer lekker gegeten en voor herhaling vatbaar!

een MUST om hier eens te komen eten.

Datum van bezoek: oktober 2020
9 oktober 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Superteam, snellle bediening, hartelijke gastheer, eten is TOP, culinair hoogstaand, echte aanrader voor bruggelingen, en nieuwe ontdekkers/avonturiers, ideaal voor een gezellig diner, en kennis te maken met de marrokaanse keuken.

Datum van bezoek: oktober 2020

Reizigers die O'TEUR bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In O'TEUR geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.