“Tof en gezellig!!”

Le Trappiste
Geclassificeerd als nr. 2 van 45 Nachtleven in Brugge
Attractiegegevens
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super tof café...gezellig....veel keus uit drank...
We komen zeker eens terug. Vriendelijke bediening...

12 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bedankt aan Jonathan voor de service en al zijn kennis over de verschillende biersoorten.
Wij komen zeker terug!

4 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Veel speciaal bieren. Leuke gezellige sfeer
Waren hier met vier vrienden. Erg leuke avond gehad. Muziek staat prima op de achtergrond, niet te hard.

1 maart 2018 beoordeeld

Was goed te vertoeven daar, gezellige sfeer daar onder de grond! We hadden de mazzel dat er wat plaatjes werden gedraaid

Bekijk meer beoordelingen
12 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit leuke café is gelegen in een middeleeuws oogende kelder. Keus aan bieren is zeer ruim. Andere soorten drank zijn ook voorradig.
Ambiance is erg leuk en de achtergrond muziek staat op een fijn volume. Er is tevens een tafelvoetbal in de ruimte. Er zijn genoeg tafels maar het zat redelijk vol.
Let op, het is zelfbediening.

Reizigers die Le Trappiste bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen
Brugge, West-Vlaanderen

In Le Trappiste geweest? Deel je ervaringen!