“Lekker eten, vriendelijke bediening, leuk terras”
Beoordeling van De Verloren Hoek

De Verloren Hoek
Geclassificeerd als nr. 54 van 794 Restaurants in Brugge
Keukens: Belgisch
Geschikt voor: Lokale keuken
10 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten op een terrasje aan de rand van de stad, zeer vriendelijke vlotte spontane bediening. Correcte prijzen.

6 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig plekje om te zitten. Dinerkaart is klein en vrij prijzig. Ik vind het meer een bistro en dan zijn de gerechten erg duur.

10 april 2018 beoordeeld

De Verloren Hoek is één van onze favoriete adresjes: superverse gerechten (naast de beperkte kaart is er een mooi suggestiebord), vriendelijke bediening en een mooi terras. Het mag dan wat 'verloren' in Brugge liggen, wij vinden steeds de weg!

27 maart 2018 beoordeeld

Super vers, gezellig, gekend bij Bruggelingen. Een van mijn favoriete plekjes !
Uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding.

5 maart 2018 beoordeeld

gezellige en verzorgde eetcafe aan de vesten te brugge. verse produkten en alle borden zijn perfect afgewerkt !topchef !!

Reizigers die De Verloren Hoek bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In De Verloren Hoek geweest? Deel je ervaringen!