“Heerlijke appeltaart”

Sale et Sucre
Geclassificeerd als nr. 198 van 796 Restaurants in Brugge
Keukens: Café
1 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk interieur en snelle bediening in hartje Brugge. Heerlijke appeltaart met vanille ijs. Komen zeker terug.

Datum van bezoek: november 2017

11 mei 2017 beoordeeld

Vandaag voor de eerste keer mogen kennis maken met dit heerlijk lunchplaatsje. Ik versta niet dat ik hier al al die tijd aan passeerde en niet besefte wat voor lekkers er zich achter de deur schuil hield. Dankzij een collega hier mee naar toe genomen en prima bediend geweest. Van zowel aperitief tot koffie werden onze smaakpapillen zalig verwend. Ik kom hier zeker nog terug!

Datum van bezoek: mei 2017
14 april 2017 beoordeeld

Bediend door een heel toffe dame! Eten super lekker en zijn geld zeker waard. Als we nog eens in Brugge zijn komen we zeker eens terug. Bedankt!

Datum van bezoek: april 2017
15 maart 2017 beoordeeld

Ik ben hier samen met mijn mama geweest op een weekdag, je kan hier zowel iets hartig als iets zoets eten. Wij namen allebei een pannenkoek en deze was zeer lekker, maar het leukste van al was toch wel het uitzicht, wanneer je aan het raam kan zitten, zie je al het volk in de winkelstraat passeren, héél gezellig

Datum van bezoek: april 2016
3 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke service. ..prijs kwaliteit verhouding erg goed. Niet duur. Schone toiletten en leuke muziek. We voelden ons erg welkom bij deze dames. Heerlijke wafel en koffie.

Datum van bezoek: maart 2017

Reizigers die Sale et Sucre bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen
Brugge, West-Vlaanderen

In Sale et Sucre geweest? Deel je ervaringen!