“Belgisch bier”

T' Brugsch Bieratelier
Geclassificeerd als nr. 8 van 45 Nachtleven in Brugge
Attractiegegevens
31 mei 2018 beoordeeld

Eerlijk geprijsd bierlokaal met vriendelijke medewerkers. Het publiek is een redelijk gezonde (en zeker geen hinderlijke) mix tussen toeristen (tsja, Brugge...) en lokale bevolking.

17 maart 2018 beoordeeld

lekker biertje gedronken in gezellig kader en vriendelijke bediening , beetje info gevraagd aan kelner en meteen gekregen

25 februari 2018 beoordeeld

wij hebben hier een gezellige middag gehad en dat voor een niet drinker maar de vrienden hebben genoten vooral de proeverij de baas was een gezellige vent een aanrader

7 augustus 2017 beoordeeld

Komen hier regelmatig. Lekker bier, heerlijke kaas en andere hapjes en goede bediening. Zowel binnen als buiten aangenaam toeven. Wel prijzig, maar deze zaak ligt dan ook te midden van de toeristenroute.

Bekijk meer beoordelingen
3 augustus 2017 beoordeeld

Heel kleine maar gezellige kroeg versierd met vele beschreven bierviltjes, bankbiljetten en BH's. Ik kan mij voorstellen dat de 12 verschillende bieren voor buitenlanders een leuke ontdekking zijn maar zeker niet voor Vlaamse bierkenners. Het is er peperduur en jammer genoeg hebben wij gisteren van een vriendelijke bediening weinig gemerkt. Toen we betaalden ging ze ervan uit dat het terug te geven bedrag fooi was en wenste ze ons al een prettige dag verder........

Reizigers die T' Brugsch Bieratelier bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In T' Brugsch Bieratelier geweest? Deel je ervaringen!