TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 7 september 2019

Vanwege een speciale aangelegenheid hier kamer geboekt nou dankzij dit B&B hebben we iets moois om op terug te kijken.
Dankzij de goede zorgen, de mooie kamer en een super ontbijt een echte aanrader.
Wij willen dan ook de gastheer en gastvrouw bedanken echt TOP!!!!!!

Datum van verblijf: augustus 2019
Bedank 30.896
Beoordeeld op 27 juli 2019 via mobiele applicatie

Perfect! Beter kan niet. Prachtige kamers. Alles is superschoon. Gastvrije eigenaren. En een topontbijt wat meer dan voldoende is en van uitmuntende kwaliteit.
Locatie is op loopafstand van het centrum van Brugge.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 20 juli 2019 via mobiele applicatie

We hebben genoten van dit prachtige B&B. De kamer is super schoon en heeft een eigen badkamer met inloopdouche. In de ochtend een heerlijk ontbijt met tevens een uitleg over de stad en verschillende activiteiten.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 20 mei 2019

Alles klopt gewoon!
Mooi onderkomen, brandschoon, zeer rustig gelegen, gratis parkeren voor de deur, fijne gastvrouw en -heer, heerlijk ontbijt, uitstekend locatie met de echt heel mooie oude stad Brugge binnen wandelafstand.

Kamertip: Er zijn maar 3 kamers, en we hebben alleen de "onze" gezien. Maar wij denken dat ze alle drie gewoon prima zijn.
Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 19 mei 2019

Deze B&B is een pareltje, niet enkel op gebied van inrichting, maar ook wat betreft onthaal, ontbijt en begeleiding bij de planning om Brugge te bezoeken.
Alles is kraaknet (elke dag) en praktisch ingedeeld. Er is lift.
Wat parking betreft : die is er voldoende. In deze blauwe zone zorgen de eigenaars voor de blauwe schijf.
Het centrum ligt op minder dan 10 minuten stappen.
Ons ontbijt was ruim en verscheiden.
Wij hadden als extraatjes : een flesje rode wijn bij aankomst en elke avond een huisgemaakt dessertje in de frigo op de kamer, heel leuk.
Chantal en Chris zijn zeer sociale, leuke mensen !

Datum van verblijf: mei 2019