“Pizza magnifica!”

Pizzeria Da Mario
Geclassificeerd als nr. 292 van 832 Restaurants in Brugge
Keukens: Italiaans
4 weken geleden beoordeeld

Da Mario is een gastvrije en mooie plek met uitzicht op de Markt van Brugge om te genieten van lekkere Italiaans gerechten met een aparte toets: beter en rijkelijker dan in Italië! Elke maand een zelf bedachte pizza: deze maand met konijn ... !!!
En voor de Markt van Brugge: prijs/kwaliteit OK!
Avanti!

3 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Snelle en vlotte bediening, grote porties, goede prijs/kwaliteitverhouding, niet duur. Wij komen zeker terug.

Datum van bezoek: september 2019
24 augustus 2019 beoordeeld

Als Bruggelingen gaan wij nooit uit eten op de Markt, behalve bij Da Mario! Zeer lekkere pizza aan eerlijke prijzen, vriendelijke bediening: meer moet dat niet zijn! Jullie zien ons snel terug.

Datum van bezoek: juli 2019
17 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie locatie met uitzicht op de markt. De bediening was snel en deed z'n best om het de klanten naar hun zin te maken. Er kwamen veel dronken/ luidruchtige mensen op het terras zitten maar ook daar werd professioneel op gereageerd. Wat betreft het eten: het beleg was rijkelijk en lekker. De bodem vonden wij niet niet lekker en de prijs/ kwaliteit verhouding vonden wij niet goed. Wanneer een pizzaria Da Mario heet, lijkt het me logisch dat de bodem ook Italiaans is, maar dit was niet zo.

12 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant beschikt over een zeer mooi uitzicht over de markt van Brugge. Ondanks deze toeristiche ligging is de prijs/kwaliteit verhouding van de gerechten prima.
Diverse gerechten besteld, deze waren één voor één lekker.
Zeer vriendelijke en vlotte bediening.

Reizigers die Pizzeria Da Mario bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Pizzeria Da Mario geweest? Deel je ervaringen!