“Prima”

Pizzeria Da Mario
Geclassificeerd als nr. 626 van 775 Restaurants in Brugge
Keukens: Italiaans
22 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier prima gegeten, zoals alles in Brugge was het ook hier best prijzig maar zoals gezegd was het wel prima, niet bijzonder maar gewoon goed

22 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Maandag middag 13 hr en dorst. Op het terras zat weinig volk dus vroegen we of we iets konden drinken wat geen probleem was. Bij ontvangst van het drinken ( cola) zat er op mijn glas een vettige lippenstift afdruk. De cola was nog niet in het glas uitgeschonken. Ober opmerkzaam gemaakt en deze nam het glas mee. Dit glas kreeg ik terug, de lippenstift was verwijderd maar het ijs in het glas was gesmolten wat ik niet appetijtelijk vind en mij doet veronderstellen dat het glas niet is afgewassen en enkel de lippenstift is verwijderd. De ober opnieuw opmerkzaam gemaakt, deze nam het glas opnieuw mee. Ik kreeg nu een ander glas met dat zelfde gesmolten water / ijs. Ik heb uiteindelijk mijn cola uit het flesje gedronken. Voor een cola die 4 euro kost wil ik een proper glas en geen gesmolten ijs !

18 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na enkele uren de pracht van Brugge te hebben bewonderd, hadden mijn man en ik zin in een lekkere pizza. Wat beter dan een gezellig restaurantje op de markt van Brugge? De ober en diensters waren druk in de weer met een grote groep kinderen, vergezeld van twee volwassenen. Hoewel het ene kind een bord liet vallen en twee anderen rondhuppelden, bleven ze professioneel en met een glimlach hun werk uitvoeren. Snel en efficiënt dartelden de sympathieke ober en diensters doorheen de zaal, klaar om iedereen te bedienen.

Toen onze pizza hawai en lasagne bolognese in een sneltempo arriveerden, bleken deze perfect te zijn wat we nodig hadden.

Enig minpuntje was de locatie van de wc naast de keuken... Maar dit zal ons niet tegenhouden om hier zeker nog eens terug te keren!

16 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn man mocht vanavond kiezen waar we zouden uit eten. De keuze viel op pizzeria Mario. Eenmaal op het terras viel het me op dat het meubilair verouderd was en waar wij zaten, de vloerbedekking los liet. De bediening liep in eigen vrijetijdskleding met alleen een klein rood schortje voor.
We werden wel heel vlot geholpen en bestelden allebei een pizza. Mijn man had pizza " meatballs" en ik een pizza Hawaï speciaal.
De pizza's waren binnen 5 minuten klaar en daar verbaasden we ons allebei over. Ik zei tegen mijn man dat dit een slecht teken was en het nooit goed kon zijn.
De pizza viel me smerig tegen, de bodem was te dun en had geen smaak, zelfs een kartonnen smaak. De kaas wat er op zat was te taai geworden en van het weinige rucola wat er op was gedecoreerd, zaten de takjes nog aan. Mijn man zijn gehaktballetjes waren en smaakten als soepballetjes uit blik.
De bediening zaten vlak bij ons, sigaretjes te roken en gingen wel erg close met elkaar om. Eén meisje van de bediening kreeg het koud en kwam even later met een oud gebreid truitje aanzetten. Totaal niet professioneel en totaal geen contact met de klant zelf. Ze waren alleen met elkaar bezig.

14 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Van prijs viel dit nog mee.. We hadden beiden een pizza hawai. In die van mijn vriend lagen 3 haren we hebben dit ook gezegd en laten zien toen kreeg hij een drankje van het huis aangeboden. Waarvoor we vriendelijk bedankt hebben. Wie weet wat zoude ze daarmee doen.. Ik zelf had grote honger dus heb gewoon gegeten zonder op te letten. Wie weet hoeveel haren heb ik zo binnen.. NOOIT meer!!

Reizigers die Pizzeria Da Mario bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen
Brugge, West-Vlaanderen

In Pizzeria Da Mario geweest? Deel je ervaringen!