“Zo zout heb ik het niet eerder gegeten...”
Beoordeling van Pizzeria Da Mario

Pizzeria Da Mario
Geclassificeerd als nr. 609 van 757 Restaurants in Brugge
Keukens: Italiaans
17 juli 2017 beoordeeld

Prachtige locatie en daar betaal je dan ook voor. Op zich niet erg, als het eten goed is. Mijn pizza 4 Stagione smaakte echter vooral zout. Kennelijk was het zout in de aanbieding...Bediening was vlot. Bier smaakte goed, maar was uiteraard ook aan de prijs.

17 juni 2017 beoordeeld

Zeer vriendelijke bediening, zeer vlotte service. In tegenstelling tot vorige replieken wel verse pizza's met een 'correcte' portie, t.t.z. voldoende voor 1 persoon en niet per se overgedimensioneerd.

Het geheel was echter wel aan de prijzige kant (niet onbegrijpbaar gegeven de locatie, maar het blijft natuurlijk wel prijzig). Zonder probleem een extra bordje gekregen om een pizza met een van de kindjes te delen.

23 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik wou champignon in mijn pasta en de ober zei dat da niet mogelijk was omdat alles op voorhand klaar was gemaakt dus niet vers.
Na het eten direct buikpijn en maagzuur.

8 maart 2017 beoordeeld

Snelle service en de pizza's en pasta's waren zeer smakelijk. Ook de prijs is te doen, zeker gezien deze pizzeria aan de Markt ligt. Wel is de aankleding wat sobertjes.

18 februari 2017 beoordeeld

Eten was ondermaats, er zijn veel betere opties in Brugge
Ober was wel vriendelijk en eten werd snel opgediend

Reizigers die Pizzeria Da Mario bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen
Brugge, West-Vlaanderen

In Pizzeria Da Mario geweest? Deel je ervaringen!