“Grumpy Dumpy JA”

Geclassificeerd als nr. 354 van 797 Restaurants in Brugge
Dineropties: Ontbijt
Dineropties: Ontbijt
5 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Norse bediening van de moeder. Iet of wat vriendelijke dochter.
Snelle service.
Goede soep, frieten slecht gebakken, biefstuk kwam recht uit de verpakking hoewel medium gebakken gevraagd. Geen saus bij de steak, mayonaise = bijbetalen. Ice Tea was het beste deel van de maaltijd!
Prijs viel mee aangezien het om de 'steakmenu' ging. Toch 2 pluspuntjes!!

28 maart 2016 beoordeeld

Hier voor de lunch geweest. Ik had een croque monsieur gegeten, deze smaakte een beetje vreemd en niet lekker. Vond het overigens ook erg duur en de bediening niet zo vriendelijk. Geen aanrader.

13 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier avond gegeten. Wij hadden eerst de smakelijke dagsoep. De lokale specialiteiten zijn lekker, en zeker genoeg qua portie als je alleen een hoofdgerecht neemt. Stoofpotje en konijn waren alleen lekker!

4 maart 2016 beoordeeld

Deze vernieuwde zaak met gezellig haardvuur bezorgde ons een prima etentje.
Een grote keuze aan betaalde menu's - snacks, voor elke wat wils.
De gerechten waren ruim voldoende en lekker klaargemaakt (vispannetje - vissoep)
Het streekgerecht (stoemp met boereworst) was een ware ontdekking.

We komen zeker terug !

7 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ondermaats, je krijgt niet waarvoor je betaald. 2,50,- fake cola, 2,80,- fruitsap van slechte kwaliteit, 3,50,- supplement kleine portie ondermaatse frieten, 1,20,- mayonaise. Je bent beter af in een frituur! Dit is puur bedrog! Beschamend voor Brugge

Reizigers die Humpty Dumpty bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen
Brugge, West-Vlaanderen

In Humpty Dumpty geweest? Deel je ervaringen!