“heel heel lekker”

't jong Gerecht
Geclassificeerd als nr. 150 van 779 Restaurants in Brugge
Keukens: Europees
1 juni 2018 beoordeeld

We wilden hier al een tijdje komen eten en via de "restaurant week"-aanbieding is dit nu ook gelukt
We kregen geen optimaal plaatsje, net naast de bar, met weinig zicht op anderen, maar dat lieten we niet aan ons hart komen.
De bediening was vlot en hetgeen we op het bord kregen uitstekend, werkelijk heel heel lekker, zeker een aanrader.
Ook de begeleidende wijnen - we kozen voor de "gewone" en niet voor de "luxe" vielen in de smaak
Dus een prima ervaring - een aanrader!

22 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastische service in zaal. Soms ietwat langer wachten op de volgende gang uit de keuken, maar een glimlach bij de bediening doet wonderen. Prijs/kwaliteit absolute top. Een aanrader.

23 februari 2018 beoordeeld

Super lekker en wanneer je reserveert en problemen hebt met voedsel allergiën of intoleranties doen uiterst hun best om je super gerechten voor te toveren.
Een echte topper

15 februari 2018 beoordeeld

Mijn vrouw en ik hebben beide een allergie voor gluten en melk. We worden er altijd zeer goed geholpen ondanks onze allergieën. We hebben nooit het gevoel dat we maar een half gerecht krijgen. Ook de desserts zijn steeds top.

5 februari 2018 beoordeeld

Op alle vlakken tip top OK.
Interieur , kwaliteitseten , super vriendelijke bediening en mooie wijntjes prijs kwaliteit. Voor deze nog jeugdige uitbaters is een mooie toekomst weggelegd in de horeca. Proficiat.

Reizigers die 't jong Gerecht bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In 't jong Gerecht geweest? Deel je ervaringen!