“Lekkere pizza en een zeer goede prijs”
Beoordeling van L'aquila

L'aquila
Geclassificeerd als nr. 336 van 745 Restaurants in Brugge
Keukens: Italiaans
24 november 2016 beoordeeld

Mijn pizza was zeer lekker. Bediening was zeer goed. Op het einde hebben we allemaal een limoncello van het huis gekregen.

Schrijf een beoordeling

3 november 2016 beoordeeld

Zijn er reeds meerdere malen geweest en gaan nog steeds graag terug. Altijd reserveren is de boodschap. Nog nooit een teleurstelling opgelopen.
Toffe bende( bediening en keuken.) Waar voor je geld.
Groetjes
Luc & Rosita

25 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We gaan hier regelmatig een pizza of pasta afhalen of ter plaatse eten. Steeds vriendelijke en snelle bediening. Zeer lekker tegen een schappelijke prijs. Aanrader

2 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Nu al verschillende keren gaan eten en altijd goed verzorgd en lekker. De bediening is uitstekend en erg vriendelijk. Wij waren met de fiets en mochten onze fiets gewoon binnen op het terras plaatsen. Gezellige terras volledig ommuurd. Het begon te regenen en we werden direct geholpen om onder een paraplu verder te kunnen eten. Niets is teveel! Ik kan het sterk aanbevelen. Soms is reserveren echt wel nodig want velen zijn van dezelfde mening als ik.

21 augustus 2016 beoordeeld

We hebben er genoten van een heerlijke maaltijd. Dit restaurant is toch wel één van de betere pizzeria's die ik al bezocht heb en stukken beter dan sommige andere restaurants in het centrum van Brugge. De prijs/kwaliteitsverhouding is dik in orde. Leuk dat er een open keuken is, waardoor je de koks aan het werk kan zien. Zeer gastvrije uitbaters en personeel.

Reizigers die L'aquila bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In L'aquila geweest? Deel je ervaringen!