“Koffie met gebak op een zaterdagmiddag”

GingerBread Bagels, Brunch Coffee and Tea House
Geclassificeerd als nr. 100 van 797 Restaurants in Brugge
Keukens: Belgisch, Brits
Dineropties: Diner, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Diner, Ontbijt, Reserveringen
30 september 2018 beoordeeld

We zijn met personen een koffie met gebak gaan proeven in deze koffiezaak. Eerlijk gezegd vond ik de bediening niet zo vriendelijk, het was tamelijk druk waardoor de serveuse kort was. Ook lag er geen koekje of praline bij de cappucino wat ik zeer jammer vind, wat toch heel ongebruikelijk is. De cheesecake was wel lekker en de koffie ook. We konden ook niet met de kaart betalen, enkel contant wat ook een minpuntje is.

Virginie L, Responsable relations clients van GingerBread Bagels, Brunch Coffee and Tea House, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 oktober 2018

Désolée le samedi après midi nous avons beaucoup de monde et pas toujours le temps de discuter à chaque table.... Le serveur a oublié de vous mettre un petit gâteau ou un chocolat avec votre café, c'est un oubli de sa part, nous le faisons à chaque fois, il suffisait de demander....
Ravie cependant que vous ayez apprécié notre café et notre cheesecake...

12 september 2018 beoordeeld

Bij het binnenkomen aangesproken in het Frans, dachten ja in een stad als Brugge met al die toeristen, een beetje normaal. Bleek echter dat de uitbater geen enkel woord Nederlands sprak...doe tenminste de moeite als je in Vlaanderen een zaak hebt. We bestelden 2 koffie en 2 thee die allen in gelijke tassen opgediend werden. De theetassen waren zo heet dat je ze niet kon vasthouden en de tassen koffie slechts voor de helft gevuld. Slechts 1 toilet tegenover het rek met groenten en andere benodigdheden. Verschillende zaken aan reparatie toe. Bij het vragen van de rekening bleek ook de "witte" kasmachine "kaput" volgens de uitbater. De 2 koffies en 2 thees, zonder ondertas en koekje of snoepje kosten ons wel 12.40 voor echt onverzorgde drankjes.

Virginie L, Responsable relations clients van GingerBread Bagels, Brunch Coffee and Tea House, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 september 2018

Madame,

En fait votre unique problème à été que nous vous avons parlé en français... Une des trois langues officielles de votre beau pays !
Mais ne vous inquiétez pas, nous payons bien nos impôts en Flandre !!!

De plus nous avons des employés qui parlent plus de 10 langues au total, des péruviens, des français, des belges, des polonais etc.. Au tearoom on parle: français, espagnol, russe, polonais, anglais, allemand, italien, Néerlandais etc... Et ce jour là, on vous a parlé en français... Visiblement une catastrophe pour vous...

Ensuite notre thé était chaud... Désolé, oui nous servons notre thé chaud... Aucun commentaire sur la qualité de notre thé artisanal... Il est excellent oui je sais, et chaud, vous le vouliez peut être froid...

La porte des toilettes est à deux mètres de la cuisine... Gros problème là aussi pour vous... On en parlera à notre propriétaire, car évidemment on n'est pas responsable de l'emplacement de cette porte !!!

Le serveur a oublié de vous mettre un petit bonbon... Mon dieu, vous avez vu qu'il y en a plein sur le comptoir, vous pouviez peut être lui demander car il s'agissait sûrement d'un oubli de sa part...

Mais bon... Il parlait français ! Il est français, Et c'est ça qui vous a dérangé en fait... Juste ça... Une sorte de racisme primaire de votre part...

Mais n'oubliez pas, Madame, que notre belle ville de Brugge n'est vivante que grâce aux touristes... Et que pour parler et servir ces touristes qui nous font vivre, il faut parler autre chose que le Néerlandais !

Bien cordialement

Virginie

4 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten is redelijk maar de uitstraling en vooral het personeel is echt beneden peil.
Ga zeker verder kijken en loop door naar “that’s toast” op een paar minuutjes afstand. Veel leuker en gezelliger zitten.
De mensen van dit restaurant moeten nog veel leren / verbeteren en vraag mij af of ze ‘geknipt’ zijn voor dit vak ,...

15 januari 2018 beoordeeld

Wat is er gebeurd met de vorige, warme mensen achter de toog van dit koffiehuisje? Vroeger aten we hier de lekkerste pannekoeken en dronken we goede, verzorgde koffies... daar blijft nu jammergenoeg niets meer van over!
Zowel de kok als de jongeman achter de toog begrijpen geen nederlands waardoor we zowel een verkeerde koffie als een verkeerde bagel kregen. (wel inspanning om ons de correcte bestelling te bezorgen) De bagel was nogal duur voor wat het maar is & de pannekoeken hadden niet echt veel smaak.
Spijtig, want vroeger was dit zo'n lekker & gezellig adresje... nu voelde het koud aan! Letterlijk & figuurlijk!

29 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De bagels waren lekker en goed gevuld, maar daar is de prijs dan ook naar. De bediening was wat onhandig en weinig persoonlijk. Uitstraling van de zaak kan ook vele malen beter.

Reizigers die GingerBread Bagels, Brunch Coffee and Tea House bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In GingerBread Bagels, Brunch Coffee and Tea House geweest? Deel je ervaringen!