“Niet leuk ....”

Keukens: Belgisch, Brits
Dineropties: Ontbijt, Diner, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Diner, Reserveringen
4 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten is redelijk maar de uitstraling en vooral het personeel is echt beneden peil.
Ga zeker verder kijken en loop door naar “that’s toast” op een paar minuutjes afstand. Veel leuker en gezelliger zitten.
De mensen van dit restaurant moeten nog veel leren / verbeteren en vraag mij af of ze ‘geknipt’ zijn voor dit vak ,...

15 januari 2018 beoordeeld

Wat is er gebeurd met de vorige, warme mensen achter de toog van dit koffiehuisje? Vroeger aten we hier de lekkerste pannekoeken en dronken we goede, verzorgde koffies... daar blijft nu jammergenoeg niets meer van over!
Zowel de kok als de jongeman achter de toog begrijpen geen nederlands waardoor we zowel een verkeerde koffie als een verkeerde bagel kregen. (wel inspanning om ons de correcte bestelling te bezorgen) De bagel was nogal duur voor wat het maar is & de pannekoeken hadden niet echt veel smaak.
Spijtig, want vroeger was dit zo'n lekker & gezellig adresje... nu voelde het koud aan! Letterlijk & figuurlijk!

29 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De bagels waren lekker en goed gevuld, maar daar is de prijs dan ook naar. De bediening was wat onhandig en weinig persoonlijk. Uitstraling van de zaak kan ook vele malen beter.

17 december 2017 beoordeeld

Vuile vloer en sanitair, 5 man personeel voor 2 tafels van 2 personen tijdens kerstmarkt, een Steenharde wafel waar mijn zoontje 30 minuten op diende te wachten... iemand van de bedienining zag mijn zoontje worstelen met de harde wafel, excuseerde zich omdat deze volgens de kok inderdaad te lang opgewarmd was en bracht een andere.... zonder dat ik daarom vroeg. Nadien, tot 2x toe wel een conversatie naast onze tafel in het Frans tussen Kok en bediening: dat wij geen manieren hadden en toch een stuk van de eerste wafel gegeten hadden en dat niet door de beugel kon! Ook bij het afrekenen bleven ze doodleuk in het Frans over ons hun beklach doen ... en dat ging maar door tot ik en mijn 6-jarig zoontje al aan de deur stonden... ik heb fijntjes in het Frans gevraagd of ze het over ons hadden.....waarop ik nog wat naar m’n hoofd kreeg omdat ik in het Frans durfde antwoorden...... nooit meer! Beneden elk niveau!

11 december 2017 beoordeeld

als vaste gast in Brugge ben ik altijd opzoek naar leuke plaatsjes. toen ik hier 1 jaar geleden binnen kwam in de zomer(hoogseizoen) was alles in orde, heel lekkere verse bagels. dat was dus een plaatsje dat ik moest onthouden en waar ik dus enkele maande later terug kwam. midden in de week stapte ik hier binnen en ik merkte ik direct de koele sfeer op. bagels waren niet zo lekker, taai en het beleg was duidelijk uit een pakje. maar ik laat me niet door een slechte beoordeling afschrikken dus rond de kerst periode ging ik terug. alles was weer tip top in orde, verse bagels, goede koffie,... dus ging ik in juni terug en het was weer slecht, de volgende dag nog eens geweest en weer slecht. een week later terug en het was weer goed , alles in orde , lekkere bagels, maar het was het begin van het hoogseizoen en de examens waren net gedaan en de zaak zat dan ook vol met studenten. vandaag was het dan weer slecht aangezien we midden in de week zitten. mijn tip, als je hier goed wil eten bezoek dan in het hoogseizoen en als de zaak goed vol zit anders trekt het op niets.

Reizigers die GingerBread Bagels, Brunch Coffee and Tea House bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In GingerBread Bagels, Brunch Coffee and Tea House geweest? Deel je ervaringen!