“Gouden tijd van Brugge”

US$ 16,58*
Vanaf
Bruges Historium Ticket with Audio Guide
Geclassificeerd als nr. 36 van 158 dingen om te doen in Brugge
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeker boeiend gebracht. Leerrijk en super kindvriendelijk. Je komt van de drukke markt (2018) op n paar tellen zo in de middeleeuwen terecht.

Christophe-Roose, Manager van Historium Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 juni 2018

Beste Reeny d

bedankt voor je positieve review. We zijn blij dat je genoten hebt van je bezoekje.

Met vriendelijke groeten

26 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk hoe ze het aangekleed hebben. Beetje dun verhaal maar je krijgt een mooi beeld van Brugge rond 1435. Na de tour kom je op het bordes vanuit Duvelorium. Lekker biertje met uitzicht over de markt van Brugge!!!

Christophe-Roose, Manager van Historium Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 juni 2018

Beste Ronald,

we zijn blij dat u genoten hebt van uw bezoekje. Jammer dat u het verhaal een beetje minder vond, het is bedoeld als leidraad doorheen de zeven themakamers, die historisch accuraat zijn gereconstrueerd. We hopen dat u genoten hebt van onze mooie stad.

23 mei 2018 beoordeeld

Een echte aanrader om te bezoeken indien men naar Brugge toe gaat. Onze gastheer in onze B&B raadde ons aan om dit te bezoeken en om alle drie de elementen van het Historium te bezoeken; nl. de reis in de tijd, de virtuele rondreis in 1435 en het Duvelorium waarbij je een mooi uitzicht hebt op de Markt onder het genot van een lekker Belgisch biertje wat ook in de prijs was inbegrepen. De prijs van 19 euro is dan ook niet duur te noemen voor deze 3 elementen/attracties. Dit hadden we niet willen missen en is zeker een echte aanrader!

Christophe-Roose, Manager van Historium Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 mei 2018

Beste Kootje,

bedankt voor je positieve review. We zijn blij dat je zo genoten hebt van je bezoekje!
We hopen dat je een leuk verblijf hebt gehad in onze mooie stad!

19 mei 2018 beoordeeld

Het Historium is een leuke beleving en geeft een klein kijkje in een vroegere tijd en vertelt een leuk verhaal. De toegang is echter wel duur voor de beleving die het oplevert.

Beste VincentR1984,

wat jammer om te horen dat je niet zo tevreden was met je bezoekje. De prijs van ons standaardticket is nochtans wel conform de marktprijs van toeristische attracties en behelst toch wel diverse belevingen zoals de rondgang met audiogids, de expo over middeleeuws Brugge en het panoramisch terras.

Met vriendelijke groeten

Bekijk meer beoordelingen
15 mei 2018 beoordeeld

Het concept is heel goed. Verschillende kamers die je moet bezoeken, ingericht zoals in de tijd van toen. Met de huidige technologische snufjes zou het mss nog spectaculairder kunnen. Veel meer beleving dan het kijken naar een film in iedere kamer. Meer wind, meer geluidseffecten, vuur, warmte, koude, expressieve geuren, water. Met een koptelefoon, veel film en een paar effectjes blijft het wat beperkt. Wel meegeven dat we de VR-experience niet hebben genomen. Dit wordt al gauw ook duur en met een toestel op je hoofd is het mss niet hetzelde.

Beste Gerrit,

bedankt voor je reactie. Jammer dat je de Virtual Reality niet meegepikt hebt, want deze is zeker ook de moeite waard en het maakt de beleving compleet!

Reizigers die Historium Brugge bekeken, bekeken ook

In Historium Brugge geweest? Deel je ervaringen!