Trip.com
Hotels.comUS$ 283
TravelocityUS$ 283
travelup.comUS$ 260
Beoordeeld op 24 juli 2021

Prachtig kleinschalig hotel met supervriendelijk onthaal en gedienstigheid. Mooie kamer met goed werkende airco en prima ontbijt. Ook zeer gunstige ligging tot de winkelstraten en het begijnhof en minnewater.

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 17 maart 2021 via mobiele applicatie

Prachtig hotel! Fantastisch vriendelijke uitbaters die je met alle vragen helpen. Lekker eten van de mama, ook vegetarisch mogelijk op aanvraag. Supergoed gelegen met parking, voor de parking moet je wel beetje oppassen (smalle ingang) maar de sfeer van het hotel en het heerlijke ontbijt maken dat meer dan goed.

Datum van verblijf: maart 2021
Beoordeeld op 24 februari 2021

de eerste uitstap in maanden. Brugge is altijd een aanrader. Maar het hotel is zeker de moeite: centraal gelegen aan Sint Salvator, vlak bij OLV en de markt. Familiehotel, kleine parking (reserveren !). En een zeer goede kok. In corona tijden is er dus lekker eten op de kamer, geen foodbox. Zeer vriendelijke en correcte bediening. Proper, ruim... Binnen x tijd kom ik zeker terug: de bar en de andere ruimtes zagen er ook best goed uit, maar nu is dat allemaal onmogelijk door corona.

Datum van verblijf: februari 2021
Beoordeeld op 21 februari 2021 via mobiele applicatie

Hier verbleven voor de verjaardag van mijn vrouw. Midden in de lockdown, dus het diner was beperkt tot in-room dining, maar de uitbater heeft er voor ons een onvergetelijke avond van gemaakt! Hele persoonlijke service en een heel lekker diner! Ook lagen er bonbons klaar voor mijn vrouw, waarvoor dank! Top persoonlijke service en hele mooie kamers! Bij ons volgende bezoek aan Brugge is er maar één hotel waar we verblijven, en dat is De Castillion!

Datum van verblijf: december 2020
Beoordeeld op 12 augustus 2020 via mobiele applicatie

Prachtig ingericht hotel, warm onthaal, proper, fijne bedden, bezienswaardigheden op loopafstand, zalig uitgebreid ontbijt, handhaving Corona maatregelen verliep prima, ideale privé parking (€30 per dag), aanrader: diner bij de Lobster Pot verderop in de straat.

Datum van verblijf: juli 2020
Marc Christiaens, Eigenaar van Hotel De Castillion, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 september 2020

Beste,

Wij vinden het fijn dat jullie genoten hebben van jullie verblijf in ons familiehotel.
En dat jullie op een veilige manier konden genieten van jullie vakantie.

Tot een volgende keer!

Warme groet,