8 personen bekijken dit hotel
Hotels.comUS$ 190
PricelineUS$ 190
TravelocityUS$ 190
Beoordeeld op 27 april 2022 via mobiele applicatie

Vanaf dat je de deuren van dit prachtige hotel binnenkomt voel je je welkom, wij werden meteen hartelijk begroet door een vriendelijke medewerkster die ons uitleg gaf over wat Brugge te bieden had, daarna werden we naar de prachtige kamer gebracht, en ook dit was een plaatje wij hadden een kamer met een prachtig uitzicht, de kamer had alle luxe die je maar kan wensen een prachtig ruim en lekker bed, een nette tv een minibar met 2 flesjes drinken een koffie zet apparaatje en waterkoker en een ruime douche.

Kamertip: Parkeren kan makkelijk op 150 meter van het hotel in parkeergarage Zilverpand hier sta je 24 uur voor €14,-
Datum van verblijf: april 2022
Sue Neervoort, General Manager van BOUTIQUE HOTEL SABLON, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 april 2022

Geachte,

Alvast bedankt voor u review.
We proberen altijd het beste uit ons zelf te halen om onze gasten een perfect verblijf aan te bieden.
Hopelijk mogen we u en u familie nogmaals verwelkomen.
Met vriendelijke groeten

Beoordeeld op 26 april 2022

Ik ben niet snel onder de indruk, want meestal is het personeel in grotere steden wat onpersoonlijk. Maar dit is het aardigste personeel wat ik mee heb gemaakt. Ze komen uit de buurt en leggen vol enthousiasme uit wat er te doen is. Ze nemen daar hun tijd voor, complimenten! Het hotel is netjes, goed geregeld, ligt centraal en er is hele mooie interessante kunst aanwezig. Erg leuk om te zien. Een absolute aanrader!

Datum van verblijf: april 2022
Sue Neervoort, General Manager van BOUTIQUE HOTEL SABLON, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 april 2022

Beste mevrouw van Dijk,

Wij wensen u hartelijk te bedanken voor het vertrouwen in ons hotel.

We zijn verheugd te lezen dat u bijzonder tevreden terugblikt op uw verblijf.

U haalt een aantal van onze beste troeven aan: de vriendelijkheid van de medewerkers, de centrale ligging van ons hotel en de kunstobjecten die u kunt ontdekken in het hotel.

Ons hele team kijkt er naar uit om u bij een volgende bezoek aan Brugge opnieuw te mogen verwelkomen;

Mvg,

Beoordeeld op 25 april 2022

Mijn vriend en ik waren een jaar samen en gingen dit vieren met een weekendje Brugge. Dit was het perfecte hotel! Ze hebben ons enorm goed ontvangen, een upgrade gegeven en een gepersonaliseerd briefje in de kamer achtergelaten. De kamer was fenomenaal en het ontbijt was niets minder! Alles was ook heel proper.

Dit hotel is zeker een aanrader en ik zou het elke keer opnieuw willen boeken. Er werkte een super vriendelijke blonde jongedame. Zij heeft ons het gevoel gegeven dat we thuis waren en dat we belangrijke gasten waren.

We hebben er niets op aan te merken! Alles was perfect :)

Datum van verblijf: april 2022
Sue Neervoort, General Manager van BOUTIQUE HOTEL SABLON, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 april 2022

Beste Mevrouw Pauline

Wat fijn om te lezen dat u ten volle hebt kunnen genieten van u één jaar samen met u vriend in ons Hotel.

Ons concept is om alle gasten een warm en thuis gevoel te geven waneer ze komen overnachten bij ons, onze Jadé de jonge blonde dame is daar duidelijk in geslaagd.

We hopen u dan ook terug te mogen komen verwelkomen in toekomst!

Vriendelijke groeten

Beoordeeld op 29 maart 2022

Heerlijk hotel met name het ontbijt was rijkelijk. Ook de ligging van het hotel in Brugge is prachtig, je loopt zo vanuit het hotel in de binnenstad.
Zeer goede ontvangst met direct suggesties voor een weekendje Brugge (wat/waar/hoe). Zeer vriendelijk personeel.

Datum van verblijf: maart 2022
Sue Neervoort, General Manager van BOUTIQUE HOTEL SABLON, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 april 2022

Beste gast,

Hartelijk bedankt voor de mooie review. Fijn dat u heeft genoten van ons deluxe ontbijt
We proberen altijd het beste te geven van onszelf voor onze gasten en onze ontvangst een persoonlijk touch te geven.
Hopelijk mogen we u nogmaals ontvangen als u nog eens plannen heeft om onze mooie stad te bezoeken.
Met vriendelijke groeten

Beoordeeld op 27 maart 2022 via mobiele applicatie

Fantastische locatie en een super service. Leuk, jong spontaan personeel. Je voelt je direct welkom. Ruime kamer en zeer goed ontbijt. Zeker geen 13 in een dozijn hotel. Hip en design komen zeker tot z’n recht. Parking om de hoek en je staat direct in het centrum. Een top weekend.

Datum van verblijf: maart 2022
Sue Neervoort, General Manager van BOUTIQUE HOTEL SABLON, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 maart 2022

Beste Meneer

Bedankt om de tijd te nemen om ons hotel te beoordelen.
Het doet ons ontzettend veel plezier om te lezen dat u ten volle hebt kunnen genieten van uw verblijf in Boutique hotel Sablon.
Ons personeel probeert altijd tot het uiterste te gaan om alle wensen van onze gasten te vervullen.

We hopen u dan ook terug te mogen verwelkomen in de toekomst.