Beoordeeld op 12 juli 2020

Een romantisch weekendje weg zonder kinderen werd dankzij dit prachtig hotel een ware droom. Heel vriendelijk personeel, super leuke en propere kamer en een fantastisch ontbijt maakte het helemaal af!

Datum van verblijf: juli 2020
Sue Neervoort, General Manager van BOUTIQUE HOTEL SABLON, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 juli 2020

Beste gast

Heel erg bedankt voor deze mooie woorden. Het doet ons plezier te lezen dat u zo genoten heeft van uw weekendje weg.
Hopelijk mogen wij u gauw weer verwelkomen!

Warme groeten

Beoordeeld op 6 juli 2020

Een weekendje Brugge kun je zonder aarzeling doorbrengen in Hotel Sablon. Het is een sfeervol hotel met mooie strakke kamers en een goed bed. De ligging t.o.v. de bezienswaardigheden of een dagje shoppen is perfect. Het personeel zeer attent en behulpzaam. Als je naar Brugge gaat slaap dan lekker hier.

Datum van verblijf: juli 2020
Sue Neervoort, General Manager van BOUTIQUE HOTEL SABLON, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 juli 2020

Beste aheeringa,

We danken u voor deze schitterende review! Het was een plezier u te mogen verwelkomen in Hotel Sablon en zijn blij te horen dat de sfeer, het interieur van het hotel en het personeel bijgedragen hebben tot een geslaagd weekendje Brugge. We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groeten, Hotel Sablon

Beoordeeld op 24 juni 2020 via mobiele applicatie

Wat een welkom. De deur was nog niet volledig open of we werden hartelijk onthaald. Het online inchecken en uitchecken was zalig. Geen gedoe meer met identiteitskaarten. Het interieur was prachtig en zeer stijlvol. Het ontbijt helemaal aangepast aan corona veiligheidsvoorschriften. Kortom het perfecte weekendje weg. Toerist in eigen land.

Datum van verblijf: juni 2020
Sue N, General Manager van BOUTIQUE HOTEL SABLON, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juni 2020

Beste Gast,

We hebben er lang naar uitgekeken om onze gasten weer te mogen ontvangen. Het was voor ons dan ook een genoegen om u als één van onze eerste gasten te mogen ontvangen na onze heropening. Ondank s de maatregelen die wij hebben moeten treffen doet het ons veel plezier dat wij u een unieke ervaring hebben mogen laten beleven in ons boutique hotel. Wij hopen van harte u nogmaals te mogen verwelkomen in onze mooie stad!

Met vrienlijke groeten,

Sue Neervoort
General Manager

Beoordeeld op 11 februari 2020

De ontvangst was zeer vriendelijk, ook bij laat inchecken. Al het personeel was super vriendelijk. Op de kamer was niets aan te merken, zeer mooi en proper. Samenwerking met het hotel bij extra vragen op voorhand is ook zeer goed

Datum van verblijf: januari 2020
Sue N, General Manager van BOUTIQUE HOTEL SABLON, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 februari 2020

Beste,
hartelijk dank voor de fijne feedback en fantastisch te lezen dat u genoten hebt van uw recent verblijf bij ons. We delen dit zeker met onze hosts en kijken er reeds naar uit u bij een nieuwe gelegenheid in Hotel Sablon te mogen verwelkomen. Met gastvrije groet,

Beoordeeld op 6 januari 2020

Alles was pico bello verzorgt, top hotel in de binnenstad. Prima geslapen, goede bedden. Gezellige medewerkers. Ik zou eerlijk gezegd geen minpuntje kunnen bedenken. Een hotel om zeker nogmaals te bezoeken.

Datum van verblijf: december 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Sue N, General Manager van BOUTIQUE HOTEL SABLON, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 januari 2020

Beste Gast,

Wat een mooie review over uw verblijf in Hotel Sablon. Het doet ons heel veel deugd te lezen dat u heeft genoten van een goede nachtrust en van de service van onze hosts en we kijken er allemaal naar uit om u de volgende keer weer te mogen verwelkomen in onze mooie stad.

Met gastvrije groet,