NH Brugge(Brugge)
Gratis annuleren tot 27/07
  • Restaurant
Martin's Brugge(Brugge)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 27/07
  • Bar/lounge
Hotel Ibis Budget Brugge Centrum Station(Brugge)(Heel veel waar voor je geld!)
Hotel Navarra Brugge(Brugge)
Official Site
  • Zwembad
Novotel Brugge Centrum(Brugge)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
Besparingsmelding! 17% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 17% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 108 per nacht.

• Bar/lounge
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 144 per nacht.

Ibis Brugge Centrum(Brugge)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 107 per nacht.

• Gratis parkeren
Besparingsmelding! 32% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 32% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 137 per nacht.

22 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een mooi en aangenaam hotel op 10 min wandelen van het centrum. We werden vriendelijk ontvangen en van alle nodige uitleg voorzien. Op de kamers aan zich is niets aan te merken.
Het ontbijt is zeer uitgebreid en er is voor elk wat wils.
Tevens een pluim voor de barman met zijn lekkere cocktails !

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
21 augustus 2017 beoordeeld

Hoewel dit hotel niet midden in het drukke stadscentrum van Brugge ligt, is de ligging toch ideaal voor een stedentrip naar deze mooie stad. Binnen ongeveer 7 minuten sta je op de grote markt. Het personeel aan de receptie was zeer vriendelijk en was erg behulpzaam. Onze kamer lag op een rustige locatie en was zeer schoon.

Verbleef: augustus 2017
5 augustus 2017 beoordeeld

De foto's van de site gaven een vertekend beeld van het geheel. Het personeel deed absoluut hun best. De cappuccino is geen aanrader dat smaakte naar water. De kamers zijn voldoende ruim en netjes. Smalle gangen en kleine lift. Prima locatie nabij het centrum.

Kamertip: let op dat bij de aanbiedingen inclusief ontbijt je het aantal personen juist heb zodat je niet voor verrassingen komt te staan.
  • Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
4 augustus 2017 beoordeeld

Uitstekend hotel, voorzien van alledenkbare lluxe. Gastvrij personeel. Prima uitvalbasis voor een paar dagen onderdompelen in het mooie Brugge. Oude binnenstad ligt op loopafstand! Aanrader is een bezoek aan de enige stadsbrouwerij, de Halve Maan!

• Verbleef: juli 2017, reisde met familie
13 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijn hotel. Personeel is erg vriendelijk. Schoonmaak zeer goed. We hadden een basic kamer waar in principe alles aanwezig Was. Het was fijn geweest als er een klein balkon was geweest.
Ontbijt zeer uitgebreid.
Er is 1 groot minpunt en dat is de gehorigheid. Je kan bijna letterlijk verstaan wat de buren zeggen.
Parkeerplaats aanwezig, erg fijn in het drukke Brugge.

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner